Auchan vrea 28.000 de vizitatori pe zi în Drumul Taberei | Progresiv

Noul centru comercial construit în cartierul bucureştean Drumul Taberei de către Immochan – divizia imobiliară a grupului Auchan – ar putea ajunge la un trafic mediu de 25.000-28.000 de vizitatori pe zi, estimează reprezentanţii retailerului francez. Spre comparaţie, cifra reprezintă puţin peste jumătate din media zilnică de vizitatori înregistrată în prezent de către centrul comercial dezvoltat de Immochan în cartierul Titan, care este unul dintre cele mai bune hypemarketuri din reţeaua Auchan România şi din retailul bucureştean. Auchan vrea 28.000 de vizitatori pe zi în Drumul Taberei

Astăzi a fost inaugurat hypermarketul Auchan din Drumul Taberei, împreună cu câteva magazine din galeria comercială construită în jurul hypermarketului. Până în aprilie 2015 urmează să fie inaugurate şi restul magazinelor şi unităţilor HoReCa din lista de chiriaşi ai Immochan din acest centru comercial.

Prognozele francezilor legate de vânzările noului hypermarket sunt foarte optimiste: “Cu acest magazin cred că putem atinge, în timp, cifra de afaceri de 100 de milioane de euro pe an”, a declarat Frederic Bellon, Directorul General Auchan România.

Magazinul din Drumul Taberei este al 8-lea hypermarket operat de Auchan în Bucureşti şi al 32-lea din reţea. Noua unitate Auchan are o suprafaţă de vânzare de 10.500 mp, iar galeria comercială o suprafaţă închiriabilă de 9.500 mp, cu 119 unităţi de retail, HoReCa şi alte servicii. Centrul comercial este amplasat pe un teren de 2,66 hectare şi are o parcare pe mai multe etaje cu 1.600 de locuri. El se învecinează cu un hypermarket Kaufland şi cu un supermarket Billa. Sortimentaţia Auchan Drumul Taberei cuprinde aproximativ 55.000 de SKU-uri.

„ Proiectul din Drumul Taberei este un alt tip de format dezvoltat de Auchan și Immochan, un centrul comercial în mijlocul unui cartier care se va diferenția de competiție printr-un spirit orientat către practicitate, către simplitate, către grija față de fiecare client care își dorește o experiență de shopping”, a precizat Tatian Diaconu, Directorul General Immochan România.

 

 

Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG: românii alocă 1.000 de lei pentru coșul de cumpărături de Crăciun
Românii au început să se pregătească serios pentru Crăciun cu o săptămână înainte, reiese din numărul comenzilor care s-au dublat în...
Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarii Carne și Sare vor să intre în București cu un nou concept de măcelărie
Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de...
Monica Arapalea Bringo cumparaturi Craciun cumparaturi online sezonul festiv. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce comandă românii prin Bringo în sezonul festiv
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, a înregistrat o creștere semnificativă a...
Tazz cumparaturi supermarketuri produse online vanzari fmcg tazz by emag. curier livrare rapida cumparaturi. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Supermarketurile din Tazz, creștere de 180% a vânzărilor față de 2023
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile...