Albalact vrea sa impulsioneze consumul prin campania "Doza Zilnica de Lactate" | Progresiv

Astazi se lanseaza campania ”Doza Zilnica de Lactate” (DZL), un proiect sustinut de dr. Mihaela Bilic, expert in nutritie, alaturi de Albalact, unul dintre principalii jucatori de pe piata lactatelor din Romania, cu scopul de a atrage atentia asupra importantei consumului de lactate pentru o viata sanatoasa.  Albalact vrea sa impulsioneze consumul prin campania

Campania este motivata de consumul foarte scazut de produse lactate din Romania. Conform studiului Euromonitor International pe 2011, citat de Tetra Pak, romanii sunt pe penultimul loc in privinta consumului de lapte industrializat din Europa, cu o medie de doar 12,6 kg/an per capita, doar bulgarii consumand mai putin (9,2kg/an), in timp ce media Europei de Est este de 33,5 kg/an, iar consumul mediu in Europa Occidentala este de 67,5 kg/an de persoana. Si in ceea ce priveste iaurtul si laptele batut romanii se afla pe penultimul loc, cu 8,1 kg/an, in timp ce media Europei de Est este de 12,1 kg/an pe cap de locuitor, iar cea a Europei Occidentale este de 19 kg/an.

„Pentru sanatatea noastra avem nevoie zilnic de 1 g de calciu, indiferent de sex, varsta sau activitatea desfasurata. O portie de calciu inseamna 300 mg, indiferent daca provine dintr-un pahar de lapte dulce, doua iaurturi mici, o cutie de branza proaspata, un ”triunghi” de cascaval sau doua linguri de parmezan ras. In fiecare zi trebuie sa consumam trei portii de calciu, adica DZL (Doza Zilnica de Lactate)”, explica dr. Mihaela Bilic. Potrivit acesteia, beneficiile consumului Dozei Zilnice de Lactate se regasesc nu numai la nivelul sistemului osos si al celui digestiv, ci si in cresterea rezistentei la boli, in scaderea riscului de cancer sau in micsorarea tensiunii arteriale.

Proiectul se finalizeaza in decembrie


Campania DZL se va desfasura in perioada mai-decembrie 2012 la nivel national.Pe termen lung, proiectul isi propune informarea unor categorii variate de public despre beneficiile produselor lactate si despre modalitatile optime de consum. Campania va continua cu o caravana nationala organizata de Albalact impreuna cu dr. Mihaela Bilic in cele mai importante orase din tara, pentru interactiunea directa cu publicul si cu liderii de opinie. Comunicarea online este o alta componenta importanta a campaniei, aceasta urmand sa includa o pagina de Facebook care va transmite constant informatii utile despre importanta si beneficiile consumului de lactate si va inlesni un dialog direct intre dr. Mihaela Bilic si public - dar si materiale informative, publicate pe site-uri si bloguri cu trafic important.

„Consideram ca este o responsabilitate a noastra, ca producator in industria lactatelor, sa informam corect si sa educam oamenii cu privire la beneficiile consumului de lapte si produse lactate. Mai ales ca, asa cum arata studiile, consumul de lactate – unele dintre cele mai sanatoase alimente – este foarte scazut in Romania si punem asta pe seama unei educatii insuficiente in ceea ce priveste alimentatia sanatoasa si a pierderii obisnuintei de a consuma lapte si produse lactate”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing Albalact.
Ea a mai spus ca ”Doza Zilnica de Lactate” este o campanie non-branding, nefiind promovata niciuna dintre marcile din portofoliul Albalact in mod particular.
 

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...