Albalact vrea sa impulsioneze consumul prin campania "Doza Zilnica de Lactate" | Progresiv
Astazi se lanseaza campania ”Doza Zilnica de Lactate” (DZL), un proiect sustinut de dr. Mihaela Bilic, expert in nutritie, alaturi de Albalact, unul dintre principalii jucatori de pe piata lactatelor din Romania, cu scopul de a atrage atentia asupra importantei consumului de lactate pentru o viata sanatoasa.
Campania este motivata de consumul foarte scazut de produse lactate din Romania. Conform studiului Euromonitor International pe 2011, citat de Tetra Pak, romanii sunt pe penultimul loc in privinta consumului de lapte industrializat din Europa, cu o medie de doar 12,6 kg/an per capita, doar bulgarii consumand mai putin (9,2kg/an), in timp ce media Europei de Est este de 33,5 kg/an, iar consumul mediu in Europa Occidentala este de 67,5 kg/an de persoana. Si in ceea ce priveste iaurtul si laptele batut romanii se afla pe penultimul loc, cu 8,1 kg/an, in timp ce media Europei de Est este de 12,1 kg/an pe cap de locuitor, iar cea a Europei Occidentale este de 19 kg/an.
„Pentru sanatatea noastra avem nevoie zilnic de 1 g de calciu, indiferent de sex, varsta sau activitatea desfasurata. O portie de calciu inseamna 300 mg, indiferent daca provine dintr-un pahar de lapte dulce, doua iaurturi mici, o cutie de branza proaspata, un ”triunghi” de cascaval sau doua linguri de parmezan ras. In fiecare zi trebuie sa consumam trei portii de calciu, adica DZL (Doza Zilnica de Lactate)”, explica dr. Mihaela Bilic. Potrivit acesteia, beneficiile consumului Dozei Zilnice de Lactate se regasesc nu numai la nivelul sistemului osos si al celui digestiv, ci si in cresterea rezistentei la boli, in scaderea riscului de cancer sau in micsorarea tensiunii arteriale.
Proiectul se finalizeaza in decembrie
Campania DZL se va desfasura in perioada mai-decembrie 2012 la nivel national.Pe termen lung, proiectul isi propune informarea unor categorii variate de public despre beneficiile produselor lactate si despre modalitatile optime de consum. Campania va continua cu o caravana nationala organizata de Albalact impreuna cu dr. Mihaela Bilic in cele mai importante orase din tara, pentru interactiunea directa cu publicul si cu liderii de opinie. Comunicarea online este o alta componenta importanta a campaniei, aceasta urmand sa includa o pagina de Facebook care va transmite constant informatii utile despre importanta si beneficiile consumului de lactate si va inlesni un dialog direct intre dr. Mihaela Bilic si public - dar si materiale informative, publicate pe site-uri si bloguri cu trafic important.
„Consideram ca este o responsabilitate a noastra, ca producator in industria lactatelor, sa informam corect si sa educam oamenii cu privire la beneficiile consumului de lapte si produse lactate. Mai ales ca, asa cum arata studiile, consumul de lactate – unele dintre cele mai sanatoase alimente – este foarte scazut in Romania si punem asta pe seama unei educatii insuficiente in ceea ce priveste alimentatia sanatoasa si a pierderii obisnuintei de a consuma lapte si produse lactate”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing Albalact.
Ea a mai spus ca ”Doza Zilnica de Lactate” este o campanie non-branding, nefiind promovata niciuna dintre marcile din portofoliul Albalact in mod particular.





