Agentia pastel vrea sa ajunga la afaceri de un mil. euro in acest an | Progresiv
Agentia de comunicare pastel a implinit 6 ani de activitate, ocazie cu care a anuntat demararea colaborarii cu 6 clienti noi in 2012 - Dr.Oetker, Honda Romania, GDF SUEZ Energy Romania, Makita, Philips (divizia Professional Lighting) si Arctic (brandul Grundig) – si targetul de cifra de afaceri pentru acest an: depasirea pragului de un milion de euro.
Pastel a fost infiintata in 2006 de catre Ioana Mucenic si Dana Nae Popa (foto stanga), cu un capital de pornire de 1.000 de lei. Agentia are expertiza in campanii de comunicare in-store, alte campanii de comunicare, evenimente si design. In sectorul FMCG, aceasta a derulat de la inceputul anului mai multe campanii in-store pentru Kraft (brandurile Milka, Jacobs, Jacobs 3 in 1, Oreo, Tuc, Belvita, biscuitii Milka, Barni, campanii sezoniere) si Bonduelle, precum si evenimente in HoReCa pentru Dr. Oetker si proiecte grafice pentru Avon Cosmetics Romania, Vichy si L´Oréal Professionnel.
In prezent, compania are o echipa de 20 de oameni, cu o medie de varsta de 27 de ani. “Suntem un business antreprenorial. In fiecare zi invatam ceva nou si incercam sa facem lucrurile mereu mai bine. Cand am inceput, nici nu speram sa ajungem sa lucram pentru companiile care ne sunt acum clienti, nici sa derulam proiectele frumoase pe care le facem zi de zi. Suntem mandre de ce am realizat si motivate sa construim in continuare”, a declarat Ioana Mucenic, Managing Partner al pastel.





