Agentia pastel vrea sa ajunga la afaceri de un mil. euro in acest an | Progresiv

Agentia de comunicare pastel a implinit 6 ani de activitate, ocazie cu care a anuntat demararea colaborarii cu 6 clienti noi in 2012 - Dr.Oetker, Honda Romania, GDF SUEZ Energy Romania, Makita, Philips (divizia Professional Lighting) si Arctic (brandul Grundig) – si targetul de cifra de afaceri pentru acest an: depasirea pragului de un milion de euro. Agentia pastel vrea sa ajunga la afaceri de un mil. euro in acest an

Pastel a fost infiintata in 2006 de catre Ioana Mucenic si Dana Nae Popa (foto stanga), cu un capital de pornire de 1.000 de lei. Agentia are expertiza in campanii de comunicare in-store, alte campanii de comunicare, evenimente si design. In sectorul FMCG, aceasta a derulat de la inceputul anului mai multe campanii in-store pentru  Kraft (brandurile Milka, Jacobs, Jacobs 3 in 1, Oreo, Tuc, Belvita, biscuitii Milka, Barni, campanii sezoniere) si Bonduelle, precum si evenimente in HoReCa pentru Dr. Oetker si proiecte grafice pentru Avon Cosmetics Romania, Vichy si L´Oréal Professionnel.

In prezent, compania are o echipa de 20 de oameni, cu o medie de varsta de 27 de ani. “Suntem un business antreprenorial. In fiecare zi invatam ceva nou si incercam sa facem lucrurile mereu mai bine. Cand am inceput, nici nu speram sa ajungem sa lucram pentru companiile care ne sunt acum clienti, nici sa derulam proiectele frumoase pe care le facem zi de zi. Suntem mandre de ce am realizat si motivate sa construim in continuare”, a declarat Ioana Mucenic, Managing Partner al pastel.
 

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...