Studiu: Dulciurile, prima alegere pentru cadourile de Moș Nicolae
Dulciurile rămân și în acest an vedeta cadourilor oferite de Moș Nicolae, șapte din zece români din mediul urban declarând că intenționează să le cumpere pentru a le oferi celor dragi cu ocazia acestei sărbători, arată datele unui studiu realizat de compania de cercetare de piață Mednet Marketing Research Center.
În topul preferințelor de cumpărături rămân și jucăriile (cu 49% intenție de cumpărare, precum și articolele de îmbrăcăminte/încălțăminte (43%), fructele (40%) și cosmeticele/parfumurile (36%) .
În ceea ce privește intenția de a oferi cadouri de Moș Nicolae, circa nouă din zece persoane (88,4%) din mediu urban vor să cumpere cadouri pentru cei dragi cu ocazia acestei sărbători. Urmând trendul de anul trecut, intenția de a face surprize de Moș Nicolae este mai ridicată în orașele mici (93,8%) comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88% dintre respondenți au de gând să ofere cadouri.
Cât despre bugetul alocat de către locuitorii din mediul urban pentru cadourile de Moș Nicolae, aceștia vor cheltui în medie 318 lei, în ușoară creștere față de anul trecut când bugetul mediu a fost de 305 lei.
Studiul Mednet Marketing Research Center a fost realizat în perioada 23-28 noiembrie 2016 pe un eşantion de 800 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național urban (orașe mici – sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii – 30.000-100.000 locuitori, orașe mari – peste 100.000 locuitori) în perioada 23 – 28 noiembrie 2016. Interviurile au fost realizate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing). Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.






