Euromonitor International: Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească
Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească, în topul listei cadourilor de Crăciun regăsindu-se în acest an cutiile cu ciocolată asortată și jocurile educative, arată un studiu realizat de Euromonitor International.
Acesta este cel mai ridicat ”apetit” pentru a cheltui din ultimii nouă ani, arată raportul Voice of the Consumer: Lifestyle Survey 2024, realizat de Euromonitor International. În acest context, cutiile de ciocolată asortată conduc topul vânzărilor, cu o creștere de 6,5% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Valoric, vânzările ar putea atinge 23,9 miliarde de dolari la nivelul lui 2024.
”Vedem o deschidere foarte mare a industriei pentru inovații și acest lucru duce la lansarea de produse sub formate și arome noi. Consumatorii au devenit mai selectivi și se documentează mai mult pentru a găsi cele mai bune oferte de preț”, a spus Carl Quash III, Director Divizia de Snackuri și Nutriție Euromonitor International.
Lista cadourilor de Crăciun este completată anul acesta de jucării și jocuri video, părinții prioritizând jocurile educative. Acest trend alimentează creșterea segmentului de jucării educative, vânzările urmând să depășească în 2025 valoarea de 300 miliarde de dolari.
”Crăciunul acesta industria jucăriilor va înregistra un succes remarcabil, pe fondul lansărilor de produse inovatoare, cu un oarecare iz nostalgic. Această evoluție reprezintă o gură de oxigen pentru producătorii de jucării și pentru retaileri, care își vor reveni după un start lent în 2024.