Euromonitor International: Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească

Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească, în topul listei cadourilor de Crăciun regăsindu-se în acest an cutiile cu ciocolată asortată și jocurile educative, arată un studiu realizat de Euromonitor International. Euromonitor International: Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Acesta este cel mai ridicat ”apetit” pentru a cheltui din ultimii nouă ani, arată raportul Voice of the Consumer: Lifestyle Survey 2024, realizat de Euromonitor International. În acest context, cutiile de ciocolată asortată conduc topul vânzărilor, cu o creștere de 6,5% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Valoric, vânzările ar putea atinge 23,9 miliarde de dolari la nivelul lui 2024.

”Vedem o deschidere foarte mare a industriei pentru inovații și acest lucru duce la lansarea de produse sub formate și arome noi. Consumatorii au devenit mai selectivi și se documentează mai mult pentru a găsi cele mai bune oferte de preț”, a spus Carl Quash III, Director Divizia de Snackuri și Nutriție Euromonitor International.

Lista cadourilor de Crăciun este completată anul acesta de jucării și jocuri video, părinții prioritizând jocurile educative. Acest trend alimentează creșterea segmentului de jucării educative, vânzările urmând să depășească în 2025 valoarea de 300 miliarde de dolari.

”Crăciunul acesta industria jucăriilor va înregistra un succes remarcabil, pe fondul lansărilor de produse inovatoare, cu un oarecare iz nostalgic. Această evoluție reprezintă o gură de oxigen pentru producătorii de jucării și pentru retaileri, care își vor reveni după un start lent în 2024.

cheltuieli craciun 2024 sarbatori de iarna cadouri buget redus pusculita goala sondaj tbi bank. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
tbi bank: 6 din 10 români alocă sub 700 de lei pentru cadourile de Crăciun
Românii sunt mai chibzuiți în cheltuielile de Crăciun și pregătesc cadouri mai puține sau cu valoare mai mică sub brad, pe fondul...
Lorina Seres_OwnerCEO Ginza Invest, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Ginza Invest țintește vânzări de 1 mil. euro cu brandul Nebulous Stars până în 2027
Ginza Invest, distribuitor de jucătorii, a lansat pe piața locală brandul Nebulous Stars, un concept inovator de retail educațional și...
eMAG: Clienții plătesc în medie 130 de lei pentru o comandă de jocuri și jucării
eMAG: Clienții plătesc în medie 130 de lei pentru o comandă de jocuri și jucării
Peste 1,7 milioane de cărți pentru copii, jocuri și jucării au fost comandate de pe eMAG din momentul lansării Toys Shop, în urmă cu șase...
Tendințele care definesc consumul în piața de retail & FMCG în 2024
Tendințele care definesc consumul în piața de retail & FMCG în 2024
De la tehnologie la greenwashing și valoare adăugată, studiul anual „Consumer Trends”, publicat de Euromonitor, arată care sunt cele mai...
Achizițiile de Ziua Îndragostiților aduc optimism în rândul retailerilor
Achizițiile de Ziua Îndragostiților aduc optimism în rândul retailerilor
Retailerii sunt optimiști cu privire la Ziua Îndrăgostiților, având în vedere semnele de revenire a încrederii consumatorilor, iar romanticii...
Cumpărăturile pentru Crăciun, între emoție și chibzuință
Cumpărăturile pentru Crăciun, între emoție și chibzuință
Scumpirile din ultimul an au redus semnificativ încrederea consumatorilor, iar efectul imediat a fost raționalizarea cheltuielilor. Prețul devine...