Ginza Invest țintește vânzări de 1 mil. euro cu brandul Nebulous Stars până în 2027

Ginza Invest, distribuitor de jucătorii, a lansat pe piața locală brandul Nebulous Stars, un concept inovator de retail educațional și recreațional dedicat copiilor, deja prezent în 79 de țări. Compania deține franciza exclusivă pentru România și și-a propus să depăşească 1 milion de euro, cifra de vânzari, în următorii 3 ani. Lorina Seres_OwnerCEO Ginza Invest, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Pentru piața din România, selecția include o gamă variată de produse din categoriile: arts & crafts, papetărie, cadouri și colecționabile, accesorii fashion și rechizite.

Produsele sunt listate deja în hipermarketurile Auchan, Carrefour și Kaufland, în magazinele Inmedio, dar și în librării și magazine specializate.

„Pentru anul viitor ne dorim să listăm brandul Nebulous Stars în reţeaua Mega Image, în magazinele specializate de jucării, reţeaua de librarii Humanitas şi în magazinele de cadouri. Este important de precizat faptul că Nebulous Stars este un concept foarte adaptabil diverselor tipuri de canale de vânzare, având un portofoliu complex de produse, adecvat pentru fiecare tip de magazin, fie că sunt magazine pentru copii, librării, magazine de proximitate sau hipermarketuri, inclusiv în ceea ce priveşte soluţiile de expunere adaptate pentru fiecare dintre ele”, a explicat Lorina Sereș, Owner & CEO Ginza Invest.

Creat în 2016 de Geneviève Lecompte, un antreprenor canadian cu 25 de ani de experiență în industria jucăriilor, conceptul Nebulous Stars oferă o gamă variată de produse, cu un design unic, destinate fetelor cu vârste între 6 și 12 ani. Printre produsele disponibile se numără articole arts & crafts, papetărie, cadouri și colecționabile, accesorii fashion și rechizite. În prezent, brandul este activ pe 79 de piețe din întreaga lume.

Piața de jucării din România va depăși 400 de milioane de euro în 2025

Universul Nebulous Stars aduce un concept inovator pe piața locală și se aliniază tendinței de creștere a cererii pentru jucării de calitate, educaționale și interactive.

Conform datelor Ginza Invest, piața de jucării din România a înregistrat o evoluție semnificativă în ultimii ani, cu o valoare estimată în 2023 între 300 și 350 de milioane de euro. Această creștere constantă este alimentată de orientarea consumatorilor către jucării ce stimulează creativitatea și dezvoltarea cognitivă. Proiecțiile arată că, până în 2025, piața va depăși 400 de milioane de euro, cu o rată anuală de creștere (CAGR) între 5% și 7%, susținută de popularitatea în creștere a jucăriilor personalizate. Totodată, adoptarea rapidă a comerțului online a accelerat accesibilitatea și diversitatea produselor de pe piața locală, deschizând noi oportunități pentru branduri inovatoare precum Nebulous Stars.

Înființată în 2007, Ginza Invest este un distribuitor important de jucării, cadouri, articole de papetărie, felicitări, accesorii pentru petreceri, produse textile și home&deco pentru peste 4.000 de companii din România. Printre partenerii săi se numără marile rețele de hipermarketuri, librării și magazine de bricolaj, precum Carrefour, Auchan, Mega Image, Kaufland, Metro, Inmedio, Compania de Librării București, Diverta, Humanitas, Dedeman, Hornbach, Altex și multe altele. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 33, 89 milioane de lei, ponderea IKA în total vânzări find de 77%.

Deja vu Natural sapunuri naturale
Déjà Vu Natural, producător local de săpunuri naturale, estimează o creștere de 20% în 2024
Compania locală Déjà Vu Natural, unul dintre principalii jucători pe piața produselor naturale, estimează că va încheia anul acesta cu o...
KV campanie Bonduelle, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Bonduelle, campanie de marketing 360º în retailul modern, în cel tradițional și în online
În contrast cu evoluția stagnantă înregistrată în Vestul Europei, piața locală de retail alimentar și-a continuat creșterea în primele...
Gingas gama de produse fara Lactoza de la Laptaria cu Caimac detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Producătorul Lăptăria cu Caimac își adâncește pierderile la finalul primelor nouă luni
Pentru Agroserv Măriuța, producătorul Lăptăria cu Căimac, cel de-al treilea trimestru al acestui an a continuat să reflecte provocările din...
tranzactie business documente research gfk consumer panel rebranding yougov tranzactie firme research. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
CPS GfK își anunță rebrandingul oficial în YouGov
La zece luni de la achiziția sa de către YouGov, liderul pieței de opinie a consumatorilor, Consumer Panel Services (CPS GfK) - liderul consacrat...