Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna iunie

15 magazine. Acesta este numărul unităților comerciale inaugurate în luna iunie de rețelele internaționale de retail. Comparativ cu luna mai retailerii moderni au încetinit ritmul extinderii, inaugurând cu cinci unități mai puțin. Și față de luna iunie a anului trecut numărul deschiderilor este mai mic, jucătorii bifând cu patru locații mai puțin. Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna iunie

În ceea ce privește canalele de vânzare, formatul de proximitate rămâne vedeta deschiderilor. Dacă ne referim la cei mai expansivi retaileri, Profi își adjudecă prima poziție în top, deschizând 13 magazine dintre care 8 în format Loco, 2 în format City și 3 în format Standard. Prin aceste deschideri, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners a ajuns să opereze 581 de unități comerciale, în 315 localități la nivel național, fiind rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Și francezii de la Auchan au continuat să investească în extinderea rețelei de proximitate, bifând o nouă unitate MyAuchan, în stația Petrom din localitatea Potigrafu, pe DN1. Acesta este al treilea magazin de proximitate deschis de Auchan, după cele din cartierele bucureștene Militari și Cotroceni (stația Herescu). În prezent, rețeaua Auchan numără 33 de hypermarketuri, cu o suprafață de vânzare care însumează 280.000 de metri pătrați și trei magazine de proximitate MyAuchan.

Pentru că suntem în plin sezon, Kaufland a inaugurat primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș. Magazinul va funcționa până la data de 17 septembrie 2017. Pe lângă hypermarketul estival, retailerul german mai operează în România 115 magazine.

Pentru analize detaliate privind expansiunea retailerilor internaţionali pe plan local accesaţi aplicaţia interactivă Universul de Retail: www.universulderetail.ro.

2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
2022, anul „remodelării” comerțului modern
2022, anul „remodelării” comerțului modern
Dacă sintetizăm în câteva cuvinte 2022 pentru retailul modern, acestea sunt continuarea trendului de expansiune, dar și o atenție tot mai mare...
Proximitatea, cheia dezvoltării pieței locale de retail
Proximitatea, cheia dezvoltării pieței locale de retail
186 de magazine noi au apărut pe harta retailului local în prima jumătate a acestui an, proximitatea fiind punctul central al retailerilor...
Ritm constant de expansiune pentru marile rețele de magazine în iunie
Ritm constant de expansiune pentru marile rețele de magazine în iunie
Retailerii internaționali și-au continuat investițiile în expansiune și în luna iunie, bifând 34 de noi deschideri. Ritmul de dezvoltare a...
 Ritm constant de extindere pentru retailerii internaționali în luna mai
Ritm constant de extindere pentru retailerii internaționali în luna mai
Expansiunea a rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că în luna mai au fost...
August, cea mai dinamică lună din 2021 la capitolul expansiune
August, cea mai dinamică lună din 2021 la capitolul expansiune
Jucătorii prezenți pe piața locală de retail și-au continuat investițiile în expansiune, luna trecută fiind inaugurate 39 de unități...