Analize din toate categoriile
![Piața FMCG, față în față cu mecanismele de apărare contra inflației](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/cumparator_in_magazin_6-400x250.jpg)
Piața FMCG, față în față cu mecanismele de apărare contra inflației
26 iunie 2024
4 minute
După patru ani în care cumpărătorii au fost nevoiți să facă față unor provocări multiple și să dezvolte...
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
25 iunie 2024
4 minute
România își menține ferm poziția rezilientă de piață, în pofida unui declin al investițiilor străine directe...
![Clean Recycle: România înregistrează o nouă scădere în reciclarea deșeurilor de ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sticla-400x250.jpg)
Clean Recycle: România înregistrează o nouă scădere în reciclarea deșeurilor de ambalaje
19 iunie 2024
2 minute
România continuă să înfrunte provocări majore în gestionarea și reciclarea deșeurilor de ambalaje. Potrivit...
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
18 iunie 2024
4 minute
În era schimbărilor rapide a cerințelor de sustenabilitate și odată cu adoptarea Strategiei Naționale privind...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![eJobs: Salariul rămâne principalul criteriu în funcție de care angajații decid să accepte sau nu un job](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/roxana_draghici_5-400x250.jpg)
eJobs: Salariul rămâne principalul criteriu în funcție de care angajații decid să accepte sau nu un job
13 iunie 2024
2 minute
65% dintre participanții români la studiul anual realizat de Boston Consulting Group (BCG), The Network, The...
![EY România: Conectarea cu un consumator independent ridică o nouă provocare pentru retaileri și branduri](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/georgiana_iancu_partener_ey_romania_002-400x250.jpg)
EY România: Conectarea cu un consumator independent ridică o nouă provocare pentru retaileri și branduri
11 iunie 2024
4 minute
47% dintre consumatori sunt optimiști cu privire la viitor, în ciuda temerilor legate de creșterea costului vieții...
![Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/snacking-400x250.jpg)
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
10 iunie 2024
6 minute
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor...
![eJobs: 4 din 10 angajați folosesc frecvent tool-uri de AI pentru a-și ușura sarcinile de la job](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ai-400x250.jpg)
eJobs: 4 din 10 angajați folosesc frecvent tool-uri de AI pentru a-și ușura sarcinile de la job
6 iunie 2024
2 minute
34,9% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs spun că folosesc în mod regulat instrumente de...
Produse noi:
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Noutăți de la Meggle](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/meggle_vegan_v1_fb_cover_820x360px-400x250.jpeg)
Noutăți de la Meggle
![PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/cristina_c-gestionar_depozit_3-400x250.jpg)
PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo"
![Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/topul_marilor_retele_de_retail-400x250.jpg)
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
3 iunie 2024
4 minute
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală...
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
29 mai 2024
2 minute
Coca-Cola s-a menținut pe prima poziție în clasamentul celor mai alese mărci FMCG de către cumpărătorii români,...