Analize din toate categoriile

Relevanța în categoria produselor zaharoase, susținută de puterea diversificării
10 noiembrie 2025
3 minute
În ciuda contextului economic instabil, dar și a schimbărilor la nivelul canalelor de vânzare, piața produselor zaharoase a reușit să...

Produsele pentru îngrijirea țesăturilor, evoluția unei piețe aflate între maturitate și reinventare
10 noiembrie 2025
12 minute
Produsele pentru îngrijirea țesăturilor, una dintre puținele categorii în care brandurile reușesc să dicteze aproape integral achizițiile,...

Prăjiturile ambalate, o categorie care își testează reziliența în timp real
3 noiembrie 2025
3 minute
Cu toate că piața dulciurilor din România a resimțit presiuni multiple – de la majorări de prețuri și TVA până la scăderea încrederii...

NielsenIQ: Industria FMCG, creștere de 6,5% în primele nouă luni ale anului
3 noiembrie 2025
2 minute
Deși conform INS puterea de cumpărare în România a fost în scădere în trimestrul trei, odată cu creșterile de prețuri și încetinirea...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

România accelerează tranziția către economie circulară cu una dintre cele mai rapide adopții SGR din lume
30 octombrie 2025
4 minute
Circularitatea devine parte din mentalul colectiv, potrivit celui de-al treilea val al studiului internațional realizat la cererea Every Can Counts,...

Inovația, un sport extrem în categoria de biscuiți dulci
27 octombrie 2025
4 minute
Categoria de biscuiți dulci s-a evidențiat în acest an printr-o dinamică aparte atât prin multitudinea de oferte, cât și prin ritmul...

Inovația îndulcește scenariul economic în categoria de ciocolată
21 octombrie 2025
6 minute
Aflată sub impactul scumpirilor materiilor prime, categoria produselor din ciocolată reușește să câștige teren prin puterea inovației. Fie...

Studiu: Mai puțin de jumătate dintre angajați consideră salariile echitabile
7 octombrie 2025
2 minute
Deficitul de talente devine structural, există un decalaj semnificativ între angajatori și angajați în privința well-being-ului și a...
Produse noi:

Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Inovația, atributul care redesenează categoria de igienă intimă în retail
6 octombrie 2025
7 minute
Într-un context marcat de polarizare și presiune pe preț, categoria produselor pentru igienă intimă se redefinește prin inovație,...

Deloitte: Companiile din FMCG vor să crească transparența de-a lungul lanțurilor de aprovizionare
22 septembrie 2025
3 minute
Companiile europene plasează analiza lanțurilor valorice și evaluarea riscurilor de-a lungul lanțurilor de aprovizionare în topul instrumentelor...

