Analize din toate categoriile
Șapte din zece organizații cresc investițiile în inteligența artificială generativă
21 ianuarie 2025
3 minute
Gradul de adopție a inteligenței artificiale generative (Gen AI) a ajuns într-o fază cheie, șapte din zece participanți (67%) la cea mai...
Companiile românești intensifică accesarea fondurilor europene
21 ianuarie 2025
3 minute
Un nou sondaj EY pune în evidență tendințele și provocările întâmpinate de companiile românești în accesarea schemelor de ajutor de stat...
Aproape jumătate dintre români consideră cosmeticele naturale ca fiind esențiale
21 ianuarie 2025
2 minute
45% dintre români consideră foarte important ca produsele cosmetice pe care le utilizează să fie naturale, iar principalele criterii de alegere a...
2024, un exercițiu de echilibristică pentru jucătorii din piața de ciocolată
8 ianuarie 2025
8 minute
Pe lângă creșterea cotei de TVA care a afectat piața de ciocolată, 2024 a adus și majorări record ale costurilor la materia primă, rezultatul...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Decizii strategice în era consumului inteligent
30 decembrie 2024
6 minute
Calitatea, funcționalitatea, confortul și, nu în ultimul rând, prețul sunt factori care influențează deciziile de cumpărare, potrivit „Top...
Pesimism în creștere în rândul românilor în privința anului 2025
27 decembrie 2024
2 minute
Pesimismul este în creștere în rândul românilor în privința anului 2025, iar 27% se așteaptă la o viață mai dificilă în noul an,...
Consumatorul etic, între dorința de a proteja mediul și nevoia de a controla cheltuielile
26 decembrie 2024
4 minute
Într-un context economic provocator, consumatorul român este pus în fața unor alegeri dificile la raft: alege în funcție de preț sau în...
Cinci din zece români, îngrijorați de scumpirea alimentelor
20 decembrie 2024
3 minute
Românii manifestă, în general, un nivel ridicat de pesimism, această trăsătură fiind evidențiată în numeroase studii sociale și economice....
Produse noi:
Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă
Gold DLG pentru Doncafé și în 2024
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Colliers: România conduce în creșterea retailului nealimentar din UE
17 decembrie 2024
3 minute
Nivelul consumului a atins un maxim istoric în 2024, iar piața continuă să prezinte oportunități importante de creștere, dacă tendințele...
Euromonitor: Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească
16 decembrie 2024
1 minut
Unul din trei consumatori preferă să cheltuiască bani decât să îi economisească, în topul listei cadourilor de Crăciun regăsindu-se în...