Tuborg, o nouă campanie de imagine

Tuborg a lansat noua campanie de imagine, Împreună schimbăm perspectiva, inspirată de eticheta înclinată a brandului. Campania reflectă atitudinea neconvențională Tuborg și vine ca o invitație de a privi lucrurile dintr-o nouă perspectivă, departe de limitări și constrângeri. Tuborg, o nouă campanie de imagine

„Campania Împreună schimbăm perspectiva vine să întărească faptul că Tuborg își exprimă prin fiecare concept lansat conexiunea cu tot ce este modern, în continuă schimbare, menținând, totodată, legătura cu valorile sale universale, care au consacrat această marcă. Mesajul pe care dorim să-l transmitem este să ne luăm libertatea de a transforma fiecare zi așa cum ne dorim și de a ne lăsa să trăim experiențe noi”, a declarat Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

„Dorința de explorare, spiritul tânăr și inovația fac parte din ADN-ul brandului Tuborg. Numeroase inovații au marcat istoria Tuborg, câteva dintre acestea fiind capacul easy open și folia de protecție din aluminiu de pe doze. Eticheta înclinată este o declarație a brandului de a privi mereu lucrurile dintr-o altă perspectivă și de a fi perseverenți în a îmbunătăți experiența consumatorilor Tuborg. Această campanie reflectă cu succes mentalitatea Tuborg, pe care o transpunem în toate acțiunile, activitățile și materialele de comunicare”, susține Sorin Buzea, Brand Manager Tuborg.

Spotul reflectă manifestarea entuziasmului odată cu trăirea experienței Tuborg, împărtășind, totodată, celor din jur curiozitatea de a descoperi aceste emoții odată cu savurarea unei beri. Lumea celor care țin în mână o bere Tuborg este marcata de noua perspectivă, iar cei care nu împărtășesc aceste experiențe sunt prinși în monotonia fiecărei zile.

Campania este prezentă online și offline, în diverse execuții. Spotul TV poate fi urmărit aici

Un nou sortiment de bere în portofoliul Ursus Breweries
Un nou sortiment de bere în portofoliul Ursus Breweries
Asahi Europe & International anunță lansarea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri - o bere lejeră, care are o concentrație mai mică de alcool...
Râureni extinde gama produselor de post cu două noi sortimente
Râureni extinde gama produselor de post cu două noi sortimente
Brandul Râureni extinde gama de produse cu două noi sortimente, Zacuscă de vinete și Zacuscă de vinete cu hribi, preparate de post, din vinete...
Un nou ambalaj pentru Müller Kalinka Kefir
Un nou ambalaj pentru Müller Kalinka Kefir
Müller Kalinka Kefir, produs care are în compoziție drojdie de chefir, are un nou ambalaj, în limba română, care evidențiază conținutul de...
Caii de la Letea a lansat gama „Inimă de stejar” - 1000
Caii de la Letea a lansat gama „Inimă de stejar” - 1000
Caii de la Letea a realizat, în parteneriat cu Federația Română de Rugby, o nouă gamă de vinuri premium – Inimă de Stejar – cu o...
Campanie integrată de comunicare pentru brandul Meglio
Campanie integrată de comunicare pentru brandul Meglio
Meglio, brand de origine 100% italiană, ce are în portofoliu produse pentru îngrijirea casei, va beneficia în perioada martie-aprilie de o...
Ediția Limitată Coke Creations împreună cu Rosalia
Ediția Limitată Coke Creations împreună cu Rosalia
Coca-Cola anunță prima lansare Coca-Cola Creations din 2023, Coca-Cola Movement,  în ediție limitată, în colaborare cu Rosalía,...