Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG.

Endava, parteneriat cu Paysafe pentru redefinirea viitorului plăților digitale
17 noiembrie 2025
2 minute
Endava, furnizorul global de servicii de transformare digitală, și Paysafe, una dintre platformele de plăți de referință, au anunțat un...

dm drogerie markt investește în primele case self-service și într-un concept dmBOX
14 noiembrie 2025
2 minute
După investiții de peste 120 de milioane de lei și un avans al afacerilor de 21,74% în anul financiar 2024-2025 (finalizat la 30 septembrie), dm...

Netopia Payments, creștere de 19% a volumului total procesat față de Black Friday 2024
13 noiembrie 2025
2 minute
Piața de comerț electronic din România se consolidează de la an la an, arată datele NETOPIA Payments. Potrivit furnizorului de soluții digitale...

Wolt: 1162 de lei, valoarea unei comenzi de la hipermarket realizată de Black Friday
11 noiembrie 2025
2 minute
Primele rezultate ale ediției Black Friday 2025 pe Wolt arată că, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă, românii își fac planurile din...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Plăți online de aproximativ 720 milioane de lei de Black Friday 2025
10 noiembrie 2025
2 minute
PayU GPO România, liderul plăților online, anunță peste 1,31 milioane de tranzacții, cu o valoare totală de circa 720 milioane de lei,...

PrestaShop a lansat o soluție actualizată pentru plăți online mai fluide
10 noiembrie 2025
2 minute
PrestaShop, platformă de comerț electronic open-source, a lansat PrestaShop Checkout V5, cea mai recentă actualizare a soluției de plată a...

Bilanț eMAG Black Friday: 3,5 milioane de produse comandate în valoare de 986 de milioane de lei
10 noiembrie 2025
3 minute
Cea de-a 15-a ediție de Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 7 noiembrie, a depășit estimările, generând comenzi de peste 986 de milioane de...

Kantar: 1 din 7 români a planificat peste 5.000 de lei pentru Black Friday 2025
5 noiembrie 2025
2 minute
Black Friday se menține printre cele mai cunoscute evenimente din România, cu o cotă de popularitate și notorietate de peste 90%, potrivit...
Produse noi:

Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide
4 noiembrie 2025
2 minute
Românii par că au devenit mai chibzuiți atunci când vine vorba de cumpărături, mai ales în perioada Black Friday. Rezultatele unui sondaj...

Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional
4 noiembrie 2025
2 minute
Majoritatea companiilor din România se află încă într-o etapă incipientă de utilizare a inteligenței artificiale, în condițiile în care...

