Noi speakeri confirmați la Conferința Globală IAA „Creativity4Better” 2022

Participanți și speakeri revin anul acesta, în persoană, la Conferința Globală IAA “Creativity4Better”, pentru a analiza o temă de actualitate în viața noastră de zi cu zi: “Back To The Human Touch in Communication”! Pe 3 Noiembrie 2022, în București, vor fi prezenți speakeri de cel mai înalt calibru, cu un portofoliu de proiecte impresionant și experiențe uimitoare. Noi speakeri confirmați la Conferința Globală IAA „Creativity4Better” 2022IAA - 1

Stéphane Xiberras este President & Chief Creative Officer BETC France, o agenție de publicitate de top din Europa și din întreaga lume. Considerăm că Stéphane va avea un impact profund asupra publicului nostru, la fel cum a avut un impact extraordinar și asupra industriei, fiind inventatorul CAI (Inteligență Artificială Creativă), un robot software unic care creează advertising și arată dezavantajele industriei.

Mihnea Gheorghiu a intrat în publicitate pe când era doar un tânăr ambițios de 19 ani din București. Acum, este Chief Creative Officer la Publicis Italy & Le Pub Amsterdam. De-a lungul carierei, a lucrat în centre de creativitate globale din întreaga lume, precum Hamburg, Paris, Londra, Madrid, Toronto, New York și Amsterdam. Pe lângă aceste acolade, Mihnea a câștigat peste 200 de premii de-a lungul anilor, iar anul acesta, el și echipa sa au adus acasă 24 de premii Cannes Lions. Mihnea este un creator căruia îi place să se gândească mereu la lucruri noi de spus sau la moduri noi de a spune aceleași lucruri - ingeniozitatea este totul pentru el.

IAA - 3

Ultimul speaker care ni se alătură anul acesta este John Schoolcraft, Chief Global Creative Officer, Oatly. Acest lider creativ global a reprezentat o parte integrantă a transformării brandului producător de băuturi de ovăz Oatly, având o tradiție pe piață de 30 de ani, într-o prezență globală, pe care o cunoaștem și o iubim cu toții. El este creierul din spatele Departamentului Oatly Mind Control, o echipă creativă care înlocuiește complet departamentul tradițional de marketing, întrecând astfel toate așteptările noastre.

IAA - 4

O întâmpinăm din nou pe Kasia Madera, jurnalist și prezentator la BBC News, ce a revenit în rolul ei de gazdă și anul acesta, similar edițiilor anterioare. Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul audiovizualului, Kasia știe ce înseamnă să gestionezi un subiect semnificativ live. Kasia a transmis în mod regulat pe tot parcursul perioadei Covid-19, iar recent a raportat de la Medyka, granița polono-ucraineană, unde a vorbit cu refugiați și voluntari.

Bolanle Olukanni este câștigătoarea premiului “Future Award”, prezentator TV și radio. Bolanle va fi gazdă a evenimentului alături de Kasia Madera. Pe lângă faptul că este realizator de film și are un deceniu de experiență în radiodifuziune, ea este o aliată a femeilor vulnerabile, prin intermediul ONG-ul ei “God's Wives” și fundației “Olukanni Legacy Foundation”.

IAA - 6

IAA a pregătit o zi plină de workshop-uri la Athenee Palace Hilton, pe 2 noiembrie, pentru a face cunoștință cu universul și subiectele conferinței. Workshop-urile se vor concentra pe subiecte precum: Creativitate în comunicare, Sustenabilitate, Metavers și NFT, Cum să vă creați propriul TikTok și multe altele.

Nu ratați cea de-a 6-a ediție a Conferinței Globale IAA “Creativity4Better” 2022! Pentru mai multe informații, accesează site-ul: www.iaaglobal.org/creativity4better

IAA Global Conference este susținut de Kaufland, Medlife, Coca-Cola, TikTok, P&G, Dacia, Ursus, Librăriile Cărturești și PMI.

IAA România este cea mai mare și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic, care reprezintă interesele a peste 110 de companii active în industrie: clienți, agenții de publicitate și media și instituții media. Obiectivul IAA este de a transforma România într-un hub creativ global, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.

IAA România este afiliată IAA Global cu sediul în New York și sucursale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la cele mai înalte standarde de excelență, IAA România a primit premiul Global IAA Inspire de trei ori - pentru cea mai activă și creativă asociație afiliată din lume.

Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București pe 20 noiembrie
Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București pe 20 noiembrie
Toamna aceasta, Bucureștiul devine gazda celui mai mare eveniment din Europa dedicat creativității aplicate în business, odată cu revenirea...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Cinci motive pentru care nu trebuie să ratezi Conferința Globală IAA Creativity4Better 2022
Cinci motive pentru care nu trebuie să ratezi Conferința Globală IAA Creativity4Better 2022
Pe 3 noiembrie, „Creativity4Better” transformă Bucureștiul în hub-ul creativității globale. Ce-a de-a șasea ediție a conferinței revine...