eMAG Marketplace: O treime dintre companiile conduse de femei și-au extins afacerile cross-border

Femeile antreprenor câștigă tot mai mult teren în ecommerce: peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, iar vânzările acestora au crescut cu 21% în 2024 față de anul precedent. În plus, o treime dintre aceste companii au trecut granițele, exportând produse în Bulgaria și Ungaria prin programul cross-border. eMAG Marketplace: O treime dintre companiile conduse de femei și-au extins afacerile cross-border. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

„Contrar stereotipurilor din societate, femeile antreprenor sunt active în toate segmentele de retail și contribuie semnificativ la dezvoltarea comerțului online și a economiei digitale. Femeile folosesc cu succes tehnologia și instrumentele eMAG Marketplace pentru scalarea rapidă a businessurilor, atât la nivel local, cât și cross-border. Continuăm să investim în soluții digitale și inițiative menite să sprijine antreprenorii să își crească afacerile la nivel regional, consolidând astfel un mediu de business dinamic care se adresează unei populații de 35 de milioane de oameni”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria.

Companiile conduse de femei sunt prezente în toate categoriile majore din eMAG Marketplace. Cele mai multe dintre acestea vând produse din categoriile Casă și Grădină (25%) și Consumabile (21%), urmate de Fashion (17%) și Media & Jucării (14%). Totodată, 12% dintre businessuri sunt active în categoria Electro-IT, iar 10% în Auto & Travel, reflectând diversitatea domeniilor în care femeile dezvoltă afaceri și valorifică oportunitățile din comerțul online.

Expansiunea regională este un pas firesc pentru multe dintre aceste afaceri: o treime dintre ele vând deja în Bulgaria și Ungaria, generând o creștere suplimentară a veniturilor, de până la 37%. În plus, aproape 60% dintre aceste companii au participat la campaniile eMAG, obținând vânzări de până la patru ori mai mari pentru produsele promovate.

Femeile antreprenor accesează și celelalte programe din eMAG Marketplace, care contribuie la eficientizarea operațiunilor și creșterea vizibilității. Programul Fulfilment by eMAG preia întreaga logistică, permițând sellerilor să se concentreze pe dezvoltarea businessului. eMAG Ads ajută la creșterea vizibilității produselor cu peste 40%, iar prin programul Genius, sellerii pot ajunge la o bază de peste 1,5 milioane de clienți, ceea ce contribuie la o rată mai mare de conversie și vânzări sporite.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al sectorului de comerț online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de finantare din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

Un client eMAG alocă, în medie, 142 de lei lunar pentru animalul de companie. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un client eMAG alocă, în medie, 142 de lei lunar pentru animalul de companie
În primul an din momentul lansării eMAG PetShop, românii au comandat aproape 1,5 milioane de articole de hrană, fiind înregistrată creștere pe...
eMAG: Românii cheltuie, în medie, 148 de lei pentru o comandă de jocuri și jucării. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte exclusive, disponibil în aplicațiile eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, aniversează patru...
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
La capătul celor trei ani marcați de investiții în logistică de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, în valoare de 3,2 miliarde de lei,...
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, Genius, serviciul cu...
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
Investițiile în tehnologie și programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările...
Sellerii români din marketplace-ul eMAG, exporturi de milioane de produse în Ungaria și Bulgaria în 2023
Sellerii români din marketplace-ul eMAG, exporturi de milioane de produse în Ungaria și Bulgaria în 2023
Cei 5.000 de antreprenori români activi în programul cross-border eMAG Marketplace au realizat exporturi de peste 5 milioane de produse în...