Un client eMAG alocă, în medie, 142 de lei lunar pentru animalul de companie
În primul an din momentul lansării eMAG PetShop, românii au comandat aproape 1,5 milioane de articole de hrană, fiind înregistrată creștere pe toate categoriile - de la pisici și câini până la păsări, rozătoare, pești sau reptile, anunță retailerul.
Potrivit datelor Eurostat, românii dețin peste 9,2 milioane de animale de companie. În medie, un client eMAG cheltuie 142 de lei pe lună pentru produse destinate animalelor de companie. Pe lângă hrană, comenzile au inclus și produse pentru igiena, confortul, dar și stilul prietenilor necuvântători. Astfel, și comenzile de articole vestimentare pentru animale au crescut cu 7% la începutul acestui an, față de aceeași perioadă anului trecut.
„Cu ajutorul partenerilor din eMAG Marketplace, oferta PetShop s-a dublat față de momentul lansării, depășind în prezent 150.000 de produse. Este una din categoriile unde vedem o adopție constantă și recurentă, semn că reușim să răspundem prin acest shop-in-shop nevoilor celor care caută soluții rapide, variate, de încredere și la prețuri competitive pentru animalele lor de companie”, a declarat Mircea Tomescu, Vicepreședinte Marketing eMAG.
Aproape 60% dintre cei care au comandat produse pentru animale de companie sunt utilizatori eMAG Genius, abonamentul care oferă beneficii precum livrare gratuită nelimitată, oferte exclusive și posibilitatea de retur extins.
Cele mai multe comenzi au fost plasate în primul an de PetShop din București și Ilfov, urmate de Cluj, Timiș, Iași și Constanța.
Reflectând statisticile Eurostat potrivit cărora una din două gospodării din România deține cel puțin o pisică, în primul an de PetShop produsele destinate felinelor au dominat atât căutările, cât și comenzile.
Cele mai comandate categorii de hrană în primul an de PetShop:
- Peste 840.000 de articole de hrană pentru pisici
- Peste 562.000 de articole de hrană pentru câini
- Peste 34.000 de articole de hrană pentru păsări și rozătoare
- Peste 21.000 de articole de hrană pentru pești și reptile
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.



