eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale

eMAG vine în întâmpinarea iubitorilor de animale și lansează Pet Shop, un shop-in-shop online cu o gamă variată de produse pentru toate animalele. Cu peste 8 milioane de pisici și câini care fac parte din viețile românilor, țara noastră se află în topul țărilor europene cu cele mai multe gospodării cu animale de companie, conform Eurostat. eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale

Noul Pet Shop include o gamă diversificată de peste 75.000 de produse, din oferta eMAG și a mai mult de 10.000 de selleri din eMAG Marketplace, de la hrană pentru toate tipurile de animale, până la accesorii, articole pentru igienă, jucării și chiar mobilă pentru animale. Peste 50% din oferta de produse sunt Genius și pot beneficia de livrare gratuită și oferte exclusive, iar 30% dintre acestea chiar de livrare a doua zi. eMAG Pet Shop are o interfață ușor de utilizat și răspunde astfel nevoilor de achiziție ale clienților care caută produse pentru animalele lor de companie.

„Hrana și produsele pentru animale reprezintă o categorie de frecvență zilnică, astfel că venim în întâmpinarea proprietarilor de animale cu o zona bine structurată în care să găsească într-un mod cât se poate de prietenos ceea ce au nevoie pentru animalul lor: de la accesorii, jucării și mobilă specială, până la opțiuni variate de hrană, chiar și pentru animăluțele cu o dietă mai pretențioasă”, a spus Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG România.

Un client eMAG alocă, în medie, 130 de lei pe lună pentru achizițiile de produse destinate animalelor de companie.Cele mai comandate articole sunt cele pentru pisici, cu 50% mai multe decât pentru câini, în concordanță cu statisticile oficiale Eurostat care spun că 50% dintre animalele de companie ale românilor sunt pisici.

Vezi și: Petfood, o categorie în care emoționalul bate inflația

Aceasta tendință se reflectă la nivelul anului trecut atât în mediul urban, cât și în mediul rural. De altfel în mediul rural comenzile au fost în 2023 cu peste 30% mai mari din punct de vedere valoric, cea mai accelerată creștere fiind reprezentată de hrana pentru animalele de fermă și pentru hrana pentru pisici.

eMAG lansează un nou shop-in-shop
eMAG lansează un nou shop-in-shop
eMAG lansează Baby Shop, un nou shop-in-shop care simplifică modul în care părinții pot găsi și comanda produse necesare primilor ani de...
eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat, Hair & Make-up Shop, care cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât și...

În topul animalelor pentru care sunt înregistrate cele mai multe comenzi se află pisicile, câinii, păsările, rozătoarele, peștii, reptilele și apoi animalele de fermă. Cele mai comandate produse din petshop-ul eMAG sunt hrana pentru animale, produsele de cosmetică și igienă, mobila și articolele pentru transportul animalelor, zgărzi, gulere și hamuri, accesorii pentru hrănire, produse de dresaj, acvaristică și teraristică, jucăriile și îmbrăcămintea pentru animale.  Cele mai multe comenzi de produse destinate pisicilor și câinilor provin din București și Ilfov, urmate de Iași, Cluj, Timiș, Constanța. 

Acesta este cel de-al șaptelea shop-in-shop lansat de eMAG, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers and Shoes Shop, Toys Shop sau Christmas Shop în ultimele luni.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

 

eMAG, 1.300 etichete de vin vândute în ultima săptămână. Comanda medie este de 260 lei și conține patru produse
eMAG, 1.300 etichete de vin vândute în ultima săptămână. Comanda medie este de 260 lei și conține patru produse
Cu o săptămâna înaintea Crăciunului, vânzările de vin și băuturi spumante pe eMAG au crescut de aproape două ori și jumătate față de...
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează  Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare...
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat...
eMAG, creștere de 22% a cumpărăturilor pentru produsele de folosință zilnică
eMAG, creștere de 22% a cumpărăturilor pentru produsele de folosință zilnică
Adopția ecommerce pentru produsele de folosință zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienților eMAG care, în prima jumătate a acestui...