Sellerii români din marketplace-ul eMAG, exporturi de milioane de produse în Ungaria și Bulgaria în 2023

Cei 5.000 de antreprenori români activi în programul cross-border eMAG Marketplace au realizat exporturi de peste 5 milioane de produse în Ungaria, iar în Bulgaria 3,3 milioane în prima jumătate a acestui an. Jumătate dintre aceștia sunt prezenți în toate cele trei țări din regiune - în România, Ungaria și Bulgaria. Sellerii români din marketplace-ul eMAG, exporturi de milioane de produse în Ungaria și Bulgaria în 2023

Extinderea rapidă a ofertei de produse în cele două țări a fost accelerată datorită programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border lansat recent, prin intermediul căruia sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. În numai o lună din momentul lansării, un sfert dintre sellerii care erau înscriși în program s-au extins atât în Ungaria cât și în Bulgaria și au intrat în cele două țări.

Sellerii români care sunt activi cross-border vând preponderent produse din categoriile electro-IT, home & deco, produse DIY, consumabile, jucării, auto, fashion și sport. În Ungaria, la fel ca în România, peste 50% dintre produsele exportate de selleri sunt comandate cu livrare la easybox.

„Programul nostru cross-border poate deschide rapid o nouă piață pentru orice seller român din Marketplace, iar cu FBE cross-border au soluția prin care își pot exporta produsele într-un mod mai avantajos decât cu orice soluție proprie de depozitare și gestionare a stocurilor internaționale. Un antreprenor român care vrea să se dezvolte în regiune ar trebui să investească în cel puțin nouă tipuri de operațiuni suplimentare activității curente pentru a putea vinde la nivel regional: de la costurile cu tehnologia de management a stocurilor și soluțiile de curierat, până la cele legate de riscurile valutare, de traduceri sau de resursele umane necesare vânzării în alte țări, acum aceste operațiuni sunt gestionate toate prin intermediul soluției noastre cross-border. Faptul că un sfert dintre sellerii care foloseau local FBE și-au listat local produse și în Ungaria și Bulgaria în prima lună de la extinderea cross-border internațional ne arată că soluția este utilă, iar beneficiile sale sunt clare pentru antreprenorii din Marketplace,” a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Produsele listate de sellerii români în eMAG Ungaria și Bulgaria beneficiază de traducerea în cele două limbi, fără costuri suplimentare, dar și de conversia automată a prețurilor în monedele locale. Mai mult, stocurile pentru toate țările în care sunt activi sunt ușor de gestionat, prin sincronizare automată. Prin FBE cross-border, eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. 

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte exclusive, disponibil în aplicațiile eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, aniversează patru...
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
La capătul celor trei ani marcați de investiții în logistică de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, în valoare de 3,2 miliarde de lei,...
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, Genius, serviciul cu...
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
Investițiile în tehnologie și programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările...
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creștere cu 13%...
eMAG, investiții de șase ori mai mari în 2022 pentru dezvoltarea internațională
eMAG, investiții de șase ori mai mari în 2022 pentru dezvoltarea internațională
eMAG și-a continuat și în 2022 planul de investiții pentru a susține dezvoltarea ecosistemului regional și a răspunde potențialului de...