Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, a înregistrat în ultimul an o creștere a veniturilor de peste 60% comparativ cu anul anterior. Pentru anul în curs, obiectivele de business pe care divizia și le propune vizează creșterea veniturilor la 1,5 milioane de euro, consolidarea și diversificarea portofoliului de clienți atât la nivel local, cât și internațional și creșterea echipei cu 40%.
Potrivit companiei, divizia de eCommerce și-a dublat numărul de clienți în 2021 față de anul precedent și s-a axat pe dezvoltarea și îmbunătățirea de soluții de tip marketplace și B2B (Business-to-Business) pentru clienții parteneri.
Conform reprezentanților companiei, echipa de eCommerce a crescut anul trecut cu circa 30%. La începutul acestui an, conducerea diviziei de eCommerce a fost preluată de Alexandru Dobre, care este alături de Zitec de peste 6 ani.
„Digitalizarea accelerată a obiceiurilor de consum ne arată că există în continuare potențial semnificativ de dezvoltare a comerțului electronic B2C și B2B. Retailerii sunt preocupați de identificarea celor mai eficiente tehnologii și soluții pentru automatizarea proceselor de business și îmbunătățirea experienței de cumpărare. În 2022, ne propunem să continuăm creșterea diviziei de eCommerce și să oferim clienților noștri soluții prin care să-i ajutăm să devină mai competitivi. Avem în plan dezvoltarea de noi module în ecosistemele Magento și VTEX, precum și un focus mai mare în zona serviciilor complementare, cu valoare adăugată pentru magazinele online: soluții de Digital Marketing, Business Intelligence, Machine Learning, High Traffic sau High Availability”, a declarat Alexandru Dobre, Head of eCommerce, Zitec.
Anul acesta, Zitec continuă procesul de recrutare, având ca obiectiv o creștere de 40% a echipei de eCommerce.
Cu o experiență de peste 19 ani în dezvoltarea de soluții business, Zitec oferă în prezent servicii de eCommerce pentru clienți importanți din România, precum și din alte țări din Europa. În portofoliul companiei se regăsesc branduri precum Flanco, Brico Depot, iELM sau Arctic.