Cora extinde comenzile online, cu ridicare în 5 minute din magazin

România Hypermarche, operatorul lanțului de magazine Cora, extinde, începând cu 27 aprilie, serviciul Cora.ro în orașele Ploiești, Cluj și Drobeta-Turnu Severin cu opțiunea de ridicare a comenzii de la Serviciul Clienți din magazin, în doar cinci minute. Cora extinde comenzile online, cu ridicare în 5 minute din magazin

Clienții pot alege dintr-o ofertă variată de produse, de zeci de mii de produse - alimentare și non alimentare - rămânând în siguranță acasă și accesând www.cora.ro. Plata se face online, iar odată plasată comanda, echipele Cora o pregătesc gratuit pentru ridicarea la ora aleasă de clienți. Astfel, comanda poate fi ridicată printr-o staționare scurtă în zona Serviciu Clienți, fără să fie nevoie să intri în magazin. Măsura se înscrie în eforturile Cora de a eficientiza serviciile și de a promova shopping-ul în siguranță, într-un moment în care distanțarea socială este esențială pentru evitarea contaminării cu noul coronavirus. Serviciul se pretează perfect atunci când vrei să salvezi timp şi să îţi recuperezi rapid cumpărăturile de la hypermarket.

”Am extins serviciul Cora.ro la Ploiești și Cluj cu opțiunea de ridicare a comenzii și l-am introdus în premieră la Drobeta-Turnu Severin, ca răspuns la solicitările clienților noştri. Tot ceea ce facem are legătură directă cu consumatorii și căutăm soluții pentru servicii mai bune, aliniate provocărilor actuale. Acum, mai mult ca oricând, este momentul cumpărăturilor online pentru siguranța tuturor. De aceea dezvoltăm astfel de servicii pentru a onora rapid comenzile, având în vedere că numărul acestora este tot mai mare”, a spus Claudia Badea, directorul operațional al platformei e-commerce cora.ro.

Până acum, serviciul de comenzi online al Cora era disponibil în toate cele 4 magazine din București și Constanța Brătianu atât cu livrare, cât și cu ridicare din punctele CoraDrive, iar la Ploiești și Cluj se putea opta doar pentru livrare. În continuare la Bacău serviciul Cora.ro este disponibil în regim Drive, cu ridicare din magazin.

Cora renunță la 250 de angajați
Cora renunță la 250 de angajați
Retailerul belgian Cora va renunța la unul din opt angajați, în condițiile în care compania mai operează încă șapte magazine în Belgia,...
cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online
cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online
cora, prezentă în România cu un business omnichannel care include 10 hypermarketuri, platforma de e-commerce www.cora.ro, precum și 8 magazine...
cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Retailerul cora își consolidează prezența în online și anunță semnarea unui parteneriat cu Bringo. Peste 15.000 de produse alimentare și...
 Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
cora continuă să dezvolte conceptul cora Urban și bifează două noi deschideri în București. Odată cu aceste deschideri retailerul ajunge să...
cora investește 0,5 mil. euro în relansarea magazinului online
cora investește 0,5 mil. euro în relansarea magazinului online
cora România relansează site-ul www.cora.ro, noua variantă optimizată propunând consumatorilor o experiență de cumpărături...
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
  cora continuă să dezvolte rețeaua de magazine de proximtate și pune pe harta retailului bucureștean cel de-al treilea magazin cora Urban....