FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Roxana Tisăianu preia conducerea FrieslandCampina România

Roxana Tisăianu preia conducerea FrieslandCampina România

Roxana Tisăianu, manager cu peste 20 de ani de experiență în industria bunurilor de larg consum, a preluat conducerea FrieslandCampina România. Aceasta îl înlocuiește în funcție pe Ferenc Szecskó, care a condus businessul în ultimii patru ani.

Anterior, Roxana Tisăianu a ocupat funcția de Integrated Execution Director pentru Eurasia și Orientul Mijlociu, fiind responsabilă atât pentru evoluția capabilităților comerciale în regiune, cât și pentru integrarea tuturor segmentelor ale sistemului Coca-Cola  - echipe globale sau locale, precum și parteneri îmbuteliatori, pentru a avea o strategie unitară și o implementare cât mai bună.

Cu o experienţă profesională de aproape 20 de ani în industria bunurilor de larg consum, Roxana și-a început cariera în cadrul Orkla Foods, apoi s-a alăturat echipei Danone, companie unde a ocupat poziții diverse, atât pe plan local, cât și la nivel internațional. Roxana a coordonat departamentul de trade marketing în Danone România, precum și echipele de vânzări pe zona de proximitate și clienți majori, iar la nivel internațional a ocupat poziția de International Key Account Director (Franța), Development Director Moldova & Adriatics și Global Category & Channel Development Director la Danone Nutricia, în Olanda. În 2020, Roxana s-a alăturat echipei Reckitt Benckiser, când a preluat de la Magyary Lajos poziția de Director General pentru divizia Health.

Roxana Tisăianu este licenţiată a Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din Academia de Studii Economice Bucureşti.

FrieslandCampina România este parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Compania a raportat pentru anul financiar 2022 o cifră de afaceri de 576 de milioane de lei și un profit net de 0,2 milioane de lei.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content