Veniturile PepsiCo, susținute de performanțele bune din Europa
PepsiCo a raportat venituri nete de peste 67 de miliarde de dolari, în creștere cu 3,9% față de rezultatele din 2018. Totodată, profitul operațional a marcat un avans de 2%, până la 10,29 de miliarde de dolari, după rezultatele bune din Europa și din America Latină. Doar pe această piață, creșterea profitului operațional a fost de 9%, în timp ce pentru Europa evoluția raportată de companie pentru 2019 a fost cu 6% mai bună față de anul precedent.
„Suntem mulțumiți de performanțele din 2019, întrucât am îndeplinit, ba chiar am depășit fiecare dintre obiectivele financiare pe care le-am conturat la începutul anului”, susține Ramon Laguarta, Președintele PepsiCo.
Pentru 2020, compania estimează o creștere a veniturilor organice cu 4% și o creștere constantă a câștigurilor per acțiune de 7%.
Pentru România, Iulia Dobre, East Balkans Snacks Marketing Manager, susține că evoluțiile pozitive au la bază doi piloni: dezvoltarea segmentelor prin inovații și susținerea core-businessului prin majorarea ratei de penetrare a segmentelor consacrate. „Există potențial de creștere a acestei rate, piața din România fiind încă în etapa de dezvoltare”, completează Iulia Dobre.