Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație susținută acum de performanța din al doilea trimestru financiar. Chiar dacă volumele vândute au scăzut ușor, profitul operațional a avansat cu 76,2%, până la 3,66 miliarde de dolari, scrie Retaildetail.eu.
Vânzările gigantului american au urcat în al doilea trimestru cu 10,4%, până la 20 de miliarde de dolari. Mai mult, profitul net aproape s-a dublat, atingând pragul de 2,77 miliarde de dolari. O performanță vizibil mai bună decât cea înregistrată în primul trimestru vine din partea pieței europene. ”Suntem mulțumiți de performanța din al doilea trimestru, ceea ce ne determină să luăm în calcul un procent mai mare de creștere pentru veniturile din acest an financiar, de 10% față de 8% cât estimasem inițial”, a spus Ramon Laguarta, CEO PepsiCo.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.