Radu Berevoescu îl înlocuiește pe Adrian Lăcătuș la conducerea PepsiCo East Balkans
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea lui Radu Berevoescu în funcția de General Manager & Senior Commercial Director East Balkans. Radu Berevoescu preia această funcție de la Adrian Lacătuș, fiind cel de-al doilea român numit la conducerea businessului PepsiCo în România.
Radu și-a început cariera în PepsiCo în 2010 cu un rol local și a evoluat preluând poziții în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis). În 2019, a devenit Finance Director East Balkans, coordonând departamentul financiar și contribuind la gestionarea companiei în perioada pandemiei. În anul 2021, Radu a preluat rolul de Organized Trade Director, unde a construit parteneriate strategice si a obținut creșteri ale cotei de piață în toate categoriile.
"Sunt mândru să fac parte din echipa PepsiCo și să preiau acest rol cheie în regiunea East Balkans cu un obiectiv clar de a continua creșterea și dezvoltarea companiei în această regiune importantă. Alături de echipa noastră și cu o viziune bine conturată, suntem hotărâți să avem un impact pozitiv și să ne atingem obiectivele, inovând în industria alimentară și a băuturilor", a declarat Radu Berevoescu.
Numirea lui Radu Berevoescu în această nouă funcție coincide cu promovarea lui Adrian Lăcătuș în poziția de Senior Director Revenue Growth Management PepsiCo Europe. În acest nou rol, Adrian va fi responsabil pentru proiectarea și implementarea unui nou cadru de termeni comerciali conceput pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea investițiilor comerciale PepsiCo în Europa.
Citiți și: Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
În ultimii cinci ani, Adrian și-a construit o experiență impresionantă în Balcanii de Est, fiind recunoscut pentru conducerea sa axată pe oameni și promovarea talentelor interne, care a adus o creștere accelerată a cifrei de afaceri și o preferință tot mai mare a consumatorilor pentru brandurile PepsiCo. În cadrul mandatului său compania a trecut printr-o serie de proiecte de transformare și digitalizare, cu o atenție deosebită pentru zona de sustenabilitate și impact de mediu, un exemplu în acest sens fiind lansarea pe scară largă a ambalajelor de tip rPet (ambalaje din plastic 100% reciclat) în portofoliul de băuturi sau susținerea continuă a fermierilor locali prin programul de agricultură sustenabilă al PepsiCo.
"Sunt încântat să preiau această nouă poziție, unde am oportunitatea de a influența în mod semnificativ și pe o geografie extinsă creșterea și dezvoltarea companiei într-un mod sustenabil. Prioritatea mea va fi dezvoltarea unei strategii europene de îmbunătățire a investițiilor comerciale, astfel încât să putem crea mai multă valoare pe termen lung pentru consumatorii și clienții noștri", a declarat Adrian Lăcătuș.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.