PepsiCo are un nou Snacks Marketing Manager în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager.
„Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze un impact real și sustenabil pentru business. Am fost mereu pasionat de marketing și oportunitatea de a lucra în echipa PepsiCo mi-a permis să interacționez cu unele dintre cele mai populare și mai vibrante branduri din industria FMCG. Preocuparea pentru creșterea unor branduri locale sau internaționale care să cucerească inimile consumatorilor se vede în nivelul de profesionalism al echipelor, investițiile alocate și deschiderea spre inovație în comunicare”, spune Vlad Vlădescu, East Balkans Snacks Marketing Manager.
Vlad s-a alăturat echipei PepsiCo în 2018 în calitate de Digital Marketing Manager, conducând accelerarea agendei de marketing digital în România pentru divizia de snacks, iar apoi coordonând expansiunea Doritos. În ultimele 18 luni, Vlad a condus echipa Lay’s® Brand în România, jucând un rol esențial în stimularea creșterii nivelului de penetrare pentru cel mai mare segment sărat al companiei, inclusiv gama „Better For You” Lay’s® Oven Baked.
Te-ar putea interesa și: Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Înainte de a se alătura PepsiCo, Vlad a câștigat o experiență valoroasă în mai multe roluri de marketing, brand și digital din industria FMCG (Nestle, Ursus, Unilever) și din automotive (Toyota). În noul său rol, Vlad va conduce echipa de East Balkans Marketing Snacks pentru a continua să crească profitabil unele dintre cele mai iubite mărci de snacks din România.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.