Mihaela Hristea, noul Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo
PepsiCo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria produselor alimentare și băuturi, anunță o schimbare în echipa Marketing Beverages din România prin numirea Mihaelei Hristea în funcția de Senior Marketing Manager Beverages. Mihaela o înlocuiește pe Delia Corniciuc care va prelua alte responsabilități profesionale la nivel internațional în cadrul companiei.
Cu o experiență vastă de peste 15 ani în domeniul Business Management, Mihaela aduce cu ea o expertiză internațională, dobândită în companii multinaționale precum Tuborg, Orbico, Molson Coors, P&G. În noul său rol, Mihaela va coordona strategia de marketing pentru divizia de băuturi, concentrându-se asupra accelerării performanței categoriilor existente și consolidării notorietății brandurilor de băuturi PepsiCo.
"În acest rol, mă voi dedica consolidării imaginii brandurilor noastre, prin implementarea de strategii inovatoare și stabilirea unor conexiuni autentice cu consumatorii", a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages.
Citiți și: Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
În paralel, Delia Corniciuc preia funcția de Senior Marketing Manager Beverages în Polonia. Cu o experiență de peste 3 ani și jumătate în cadrul PepsiCo, unde a ocupat anterior funcția de Senior Marketing Manager Beverages pentru România, Delia va continua să aducă o contribuție semnificativă la dezvoltarea afacerii și la succesul regiunii Central Europe.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.