Vânzările Carrefour în România au urcat cu 18% anul trecut, aproape de rezultatul înregistrat pe piața poloneză

Retailerul francez Carrefour a afișat anul trecut o creștere record a afacerilor pe piața din România, de 18%, până la 1,781 miliarde euro, rezultat care se apropie de cifrele înregistrate în Polonia, potrivit raportului financiar al companiei. Vânzările Carrefour în România au urcat cu 18% anul trecut, aproape de rezultatul înregistrat pe piața poloneză

Afacerile Carrefour au urcat de la 1,5 miliarde de euro în 2016 la 1,781 miliarde euro anul trecut. Spre comparație, Carrefour a înregistrat în Polonia o cifră de afaceri de 1,785 miliarde euro. În prezent, România este a șasea piață ca importanță la nivel european după Franța, Spania, Italia, Belgia și Polonia.

La finalul anului trecut, Carrefour deținea în România o rețea de 323 de magazine, dintre care 33 hypermarketuri, 237 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

La nivel de grup, Carrefour a raportat o încetinire a ritmului de creștere, de la 3% în 2016 la 1,6% anul trecut. Vânzările au totalizat astfel 78,9 miliarde de euro. În schimb, retailerul francez a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de 531 milioane de euro, de la un profit de 746 milioane de euro în 2016.

Rezultatele înregistrate demonstrează necesitatea implementării rapide a planului de transformare al companiei. Prin acest plan, a cărui ambiție este de a transforma Carrefour în liderul în retailul alimentar și de a crea un univers omnichannel de referință, grupul a reluat ofensiva și investește în creștere”, a spus Alexandre Bompard, Președinte și CEO Carrefour.

Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
România rămâne singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și rețelele de magazine BM...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...