Vânzările Carrefour în România au urcat cu 18% anul trecut, aproape de rezultatul înregistrat pe piața poloneză
Retailerul francez Carrefour a afișat anul trecut o creștere record a afacerilor pe piața din România, de 18%, până la 1,781 miliarde euro, rezultat care se apropie de cifrele înregistrate în Polonia, potrivit raportului financiar al companiei.
Afacerile Carrefour au urcat de la 1,5 miliarde de euro în 2016 la 1,781 miliarde euro anul trecut. Spre comparație, Carrefour a înregistrat în Polonia o cifră de afaceri de 1,785 miliarde euro. În prezent, România este a șasea piață ca importanță la nivel european după Franța, Spania, Italia, Belgia și Polonia.
La finalul anului trecut, Carrefour deținea în România o rețea de 323 de magazine, dintre care 33 hypermarketuri, 237 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.
La nivel de grup, Carrefour a raportat o încetinire a ritmului de creștere, de la 3% în 2016 la 1,6% anul trecut. Vânzările au totalizat astfel 78,9 miliarde de euro. În schimb, retailerul francez a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de 531 milioane de euro, de la un profit de 746 milioane de euro în 2016.
Rezultatele înregistrate demonstrează necesitatea implementării rapide a planului de transformare al companiei. Prin acest plan, a cărui ambiție este de a transforma Carrefour în liderul în retailul alimentar și de a crea un univers omnichannel de referință, grupul a reluat ofensiva și investește în creștere”, a spus Alexandre Bompard, Președinte și CEO Carrefour.





