Un retailer, marele câștigător al competiției Metro – Starurile Comunității

Premiul cel mare al competiției Metro - Starurile Comunității, în valoare de 30.000 de lei, a revenit unui retailer: compania Softmagazin S.R.L din județul Galați. Adrian Buhai, administratorul acestei firme, și-a propus să se implice în rezolvarea unei probleme stringente în comunitate: rata mare de abandon școlar cauzat de gradul de sărăcie a familiilor locale. Astfel, în 2009 a cumpărat o casă pe care a transformat-o într-un centru social, unde, în prezent, 14 copii beneficiază aici de o masă, ajutor la teme și de activități educaționale. Un retailer, marele câștigător al competiției Metro – Starurile Comunității

Pe locul al doilea, cu un premiu de 20.000 de lei de la Metro, se situează Centrul Medical Brotac din București. În 2014, angajații companiei au trecut prin 13 școli din București și au consultat gratuit aproximativ 2400 de copii, constatând că peste 60% dintre ei prezintă deformări ale coloanei. După consultații, 130 de copii din cele 13 școli au avut șansa de a primi asistență kineto.

Ionuț Glăvan, deținătorul afacerii IML Motoare SRL, este câștigătorul premiului trei în competiție, în valoare de 15.000 de lei, după ce a reușit să mobilizeze comunitatea din Galați să îi susțină proiectul de responsabilitate socială: Autobuzul lui Moș Crăciun.

Prin cea de-a doua ediție a Metro – Starurile Comunității, rețeaua Metro și-a propus să răsplătească antreprenorii care susțin proiecte sociale, educaționale și de mediu în comunitatea din care fac parte. Anul acesta, aproximativ 45 de întreprinzători s-au înscris pe parcursul competiției.

Pe lângă premiile acordate celor trei companii, Metro a oferit vouchere de cumpărături în valoare totală de 5.000 de lei celorlalți 7 finaliști ai competiției.

“Antreprenorii din competiție sunt adevărate modele în comunitate; într-un context economic dificil, ei au implementat proiecte prin care să lupte împotriva unor probleme stringente din societate. Încheiem și anul acesta cu succes Metro – Starurile Comunității, singura competiție de pe piață care susține inițiativele de responsabilitate socială ale IMM-urilor și felicităm câștigătorii pentru ingeniozitatea, seriozitatea și consecvența cu care sprijină rezolvarea unor probleme din comunitate”, a declarat Gilles Roudy, Director General Metro Cash & Carry România.

Magazin LaDoiPasi, franciza dezvoltata de METRO
Consolidare la vârful retailului de proximitate. Studiu de caz: extinderea francizei LaDoiPași
Franciza LaDoiPași lansată de METRO în urmă cu 12 ani a marcat recent o premieră prin inaugurarea simultană, în mai multe orașe din țară...
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Începând cu data de 1 octombrie, Irinel Popescu va prelua funcția de Director de Vânzări și Operațiuni a Metro România, extinzându-și aria...
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine
LaDoiPași, rețeaua de magazine în sistem de franciză deținută de Metro Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert și, la 11...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...
 METRO susține antreprenorii din sectorul HoReCa prin noua campanie de Crăciun: „Uită de gătit”
METRO susține antreprenorii din sectorul HoReCa prin noua campanie de Crăciun: „Uită de gătit”
În contextul Covid-19, când vânzările pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele așteptate, METRO a lansat la nivel global...