Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România

Începând cu data de 1 octombrie, Irinel Popescu va prelua funcția de Director de Vânzări și Operațiuni a Metro România, extinzându-și aria de responsabilitate în Consiliul de Administrație a companiei. Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România

În prezent, acesta ocupă poziția de Director de Franciză, unde a fost responsabil de creșterea durabilă a rețelei de franciză și a afacerilor clienților revânzători, susținând în același timp satisfacția clienților.

Irinel Popescu și-a început cariera în 2001 în Metro România – magazinul Craiova, iar în perioada 2006 – 2011 a continuat în Metro Group, ca Director Magazin la real,- Hypermarket România. Din 2011, Irinel Popescu a urmat o carieră internațională la Tesco Ungaria, unde a ocupat poziția de Director Regional, coordonând cu succes diverse formate de magazine: hipermarket, supermarket și proximitate.

Din 2016, când s-a alăturat din nou echipei Metro România, Irinel Popescu a avut o contribuție importantă la creșterea și succesul companiei, prin dezvoltarea conceptului de franciză La Doi Pași care depășește azi 1.600 de magazine la nivel național. De la rolul inițial de Manager Vânzări Retail, până la promovarea sa în 2020 ca Director Retail, el a demonstrat cuadevărat pasiune pentru brandurile Metro și La Doi Pași, angajament față de colegii săi și determinare de a oferi excelență clienților revânzători.

Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor și restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. Prezent în 34 de țări, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

În România, Metro deține o reţea de 30 de magazine de tip cash&carry la nivel national. În anul financiar 2022, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 9,33 miliarde de lei, în creștere cu 28% față de anul precedent.
 

LaDoiPasi, retea de magazine de proximitate dezvoltata de Metro Romania
LaDoiPași deschide 60 de magazine într-o singură zi
Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași, franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depășind...
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Metro România are un nou Director de Marketing
Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020,...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...
Irinel Popescu, numit Director de Franciză al Metro România
Irinel Popescu, numit Director de Franciză al Metro România
Metro România anunță că începând cu data de 1 octombrie 2021, Directorul de Retail, Irinel Popescu, va deveni noul Director de Franciză al...