Irinel Popescu, numit Director de Franciză al Metro România
Metro România anunță că începând cu data de 1 octombrie 2021, Directorul de Retail, Irinel Popescu, va deveni noul Director de Franciză al Metro. Prin nou înființata funcție, Irinel Popescu consolidează Consiliul de Administrație al Metro România sub coordonarea directă a Directorului General, Adrian Ariciu. În noul său rol, Irinel Popescu va avea misiunea creșterii durabile a rețelei de franciză și a afacerilor clienților revânzători, susținând în același timp satisfacția clienților.
„Irinel Popescu are o bogată experiență în retail atât pe plan intern, cât și internațional. Este un om de bază al companiei noastre și ne bucurăm să vedem că reușește noi performanțe, alături de echipa noastră. De asemenea, Irinel este factorul decisiv datorită căruia rețeaua La Doi Pași a devenit cea mai mare comunitate de antreprenori români, cu peste 1.600 de magazine la nivel național”, a declarat Adrian Ariciu, Director General Metro România.
Irinel Popescu și-a început cariera în 2001 în Metro România – magazinul Craiova, iar în perioada 2006 – 2011 a continuat în Metro Group, ca Director Magazin la real,- Hypermarket România. Din 2011, Irinel Popescu a urmat o carieră internațională la Tesco Ungaria, unde a ocupat poziția de Director Regional, coordonând cu succes diverse formate de magazine: hyper, super și proximitate. Din 2016, când s-a alăturat din nou echipei Metro România, Irinel Popescu a avut o contribuție importantă la creșterea și succesul companiei, prin dezvoltarea conceptului de franciză La Doi Pași care depășește azi 1.600 de magazine la nivel național. De la rolul inițial de Manager Vânzări Retail, până la promovarea sa în 2020 ca Director Retail, el a demonstrat cu adevărat pasiune pentru brandurile Metro și La Doi Pași, angajament față de colegii săi și determinare de a oferi excelență clienților revânzători.
Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor și restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. Prezent în 34 de țări, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27,1 miliarde euro.





