Uber vrea să reintre pe piața livrărilor de alimente
Uber, compania care oferă serviciul de ridesharing cu același nume, intenționează să reintre pe piața livrărilor de alimente, după ce parteneriatul cu retailerul Walmart a eșuat la începutul acestui an, scrie Yahoo Finance.
Dara Khosrowshahi, CEO al companiei Uber, a precizat că următorul “pas logic” – după succesul înregistrat de serviciul Uber Eats (prin care clienții pot comanda mâncare de la restaurantele local) – este lansarea pe zona livrării de alimente. “Uber Eats, acest serviciu prin care livrăm mâncare consumatorilor în 30 de minute se va dezvolta și în zona livrării de alimente, astfel încât din ce în ce mai multă lume va mânca acasă”, a spus Khosrowshahi.
În luna mai, Walmart a renunțat la parteneriatele cu Uber și Lyft pentru serviciul de livrare de alimente, care era în faza de test. Problema consta în faptul că “transportul oamenilor și a pachetelor” ar fi necesitat două modele de business separate.
În opinia consultanților, zona urbană va prezenta mult mai multe provocări și costuri importante, ceea ce va face greoaie dezvoltarea serviciului, în condițiile în care retailerii nu încheie parteneriate cu mai multe companii de tipul Uber la nivelul acestei piețe.