Auchan încheie un parteneriat cu Uber Eats
Auchan Retail România a intrat în platforma Uber Eats cu o gamă de produse de restaurant, creată de Chef Marin Sabău și Chef Sorin Barbu.
Primul magazin conectat la platformă este Auchan Cotroceni, urmând ca în scurt timp, toate magazinele din București aflate în aria de acoperire actuală a Uber Eats să ofere acest nou serviciu.
Clienții Uber Eats vor putea comanda din aplicație meniurile speciale Auchan, disponibile pentru clienți și în sistemul Auchan Click&Collect, prin comandă pe site-ul lamasa.auchan.ro și ridicare direct din magazin, în 30 de minute. Gama de meniuri nou lansată cuprinde 25 de feluri de mâncare din bucătăria românească modernă, dar și din bucătăria internațională.
În România, rețeaua Auchan numără în prezent 33 de hypermarketuri, 15 magazine de proximitate și 3 supermarketuri MyAuchan. Retailerul a reintrat pe profit anul trecut, raportând un profit de 74,99 de milioane de lei, în condițiile în care în 2016 pierderile înregistrate au fost de 23,9 milioane de lei, potrivit datelor publice.