Carrefour a încheiat un parteneriat cu Glovo pentru livrări rapide

Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu start-up-ul spaniol Glovo prin care își propune să lanseze un serviciu de livrare rapidă acasă pentru a face față competiției venite din partea Amazon sau a unor jucători locali, scrie Esmmagazine.com. Carrefour a încheiat un parteneriat cu Glovo pentru livrări rapide

Parteneriatul cu Glovo va fi valabil în patru țări – Franța, Spania, Italia și Argentina – și va fi operațional începând cu luna octombrie. Prin acest serviciu compania își propune să livreze consumatorilor până la 2.500 de produse într-un interval de 30 de minute.

Carrefour, cel mai important retailer din Europa, a bugetat investiții de 2,8 miliarde de euro în zona digitală, decizie prin care urmărește să își majoreze vânzările online de alimente până la 5 miliarde de euro până în 2022. Doar în 2018 Carrefour a raportat un avans al vânzărilor de 30% în online, până la 1,2 miliarde de euro.

Glovo, care concurează cu platforme precum Uber Eats și Deliveroo, a obținut o rundă de finanțare de 150 milioane de euro în luna aprilie. Fondată în anul 2015, compania a raportat anul trecut pierderi de 90 de milioane de euro, potrivit datelor financiare.

Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, aniversează doi ani de la deschiderea primului centru Glovo...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a împlinit cinci ani de activitate pe piața locală. În acest...
România, o piață cu potențial de a deveni lider global pentru Glovo
România, o piață cu potențial de a deveni lider global pentru Glovo
După o creștere de 45% a businessului anul trecut, Glovo România reprezintă o piață cu potențial uriaș pentru startup-ul spaniol care a...
Glovo lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii care vin în ajutorul partenerilor cu soluții aplicate
Glovo lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii care vin în ajutorul partenerilor cu soluții aplicate
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii prin care...
Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul început în luna mai a anului trecut cu...