Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul început în luna mai a anului trecut cu Profi și ajunge la 204 locații ale retailerului român active în platformă. Astfel, în mai puțin de un an de la startul colaborării, Profi devine partenerul cu cele mai multe locații active în aplicația Glovo la nivel național.
În prezent, serviciul este disponibil în 57 de localități și include 204 magazine Profi. Utilizatorii Glovo pot comanda din peste 5000 de produse precum fructe și legume, lactate și ouă, mezeluri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, produse de băcănie, produse pentru îngrijire personală, dar și produse de curățenie, dedicate celor mici sau pentru animalele de companie. Livrarea este realizată în mai puțin de 60 de minute.
„Extinderea parteneriatului cu Profi este foarte importantă pentru noi și a venit natural, astfel am ajuns împreună cu partenerul nostru la peste 200 de magazine din care livrăm la nivel național, în mai mult de jumătate dintre orașele în care Glovo este prezent. În contextul în care anul trecut 15% dintre utilizatorii Glovo din România au plasat cel puțin o comandă din categoria supermarket, vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, cât și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
Citește și Profi a depășit numărul de 1.100 de magazine Partener
„Prin parteneriatul cu Glovo ne-am accelerat procesul de digitalizare și am creat oportunitatea de a ne adresa clienților care preferă achizițiile online pe segmentul de grocery food. Acest parteneriat este unul puternic și se concentrează pe îmbunătățirea experienței de cumpărare a clientului și pe listarea pe aplicația Glovo a unui procent cât mai mare de produse prezente în magazinele Profi”, adaugă afirmă Cătălin Pavel, IT Digital & Data Director Profi.
Pentru retailer, parteneriatul cu Glovo reprezintă al doilea pas în strategia de digitalizare și adaptare la segmentele de clienți. Primul pas a fost lansarea aplicației Profi, care oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv noul nostru program de loialitate. Mai mult, după introducerea diferitelor formate de magazin cu propuneri individualizate pentru clienții săi, livrarea la domiciliu în parteneriat cu Glovo se dovedește un important pas în abordarea sa omnichannel.