Tesco intră în competiția discounterilor cu un format dedicat
Retailerul britanic Tesco pregătește lansarea, în luna septembrie, a unui nou format pe zona magazinelor de tip discount, intrând astfel în competiție directă cu jucători precum Aldi sau Lidl, scrie The Guardian.
Magazinele ar urma să fie deschise sub brandul Jack’s, retailerul având în plan inaugurarea, în primă instanță, a 60 de locații. Compania caută deja angajați pentru magazinele din Immingham, Lincolnshire, Chatteris, Cambridgeshire și Wandsworth.
Retailerii care operează supermarketuri fac eforturi susținute în a intra pe piața dinamică a discounterilor, în condițiile în care acest format a atras cumpărători într-un ritm susținut în anii post-recesiune.
Tesco a mai încercat să intre pe formatul de discount în anul 1980, sub brandul Victor Value, însă proiectul a fost abandonat după patru ani întrucât managementul de la vremea respectivă credea că marca aceasta ar putea afecta popularitatea brandului principal.
Aldi și Lidl controlează în prezent aproape 13% din piața de retail din Marea Britanie, potrivit datelor Kantar Worldpanel. Cele două lanțuri de discount își majorează anual vânzările cu peste 8%.





![Tesco deschide primele magazine de tip discount sub brandul Jack’s [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/09/jacks1-400x250.jpg)