Symphopay dezvoltă noi soluții integrate de tip self-service

Compania Symphopay împreună cu subsidiara locală a grupului austriac Kapsch și mai multe bănci partenere au dezvoltat o soluție integrată ce poate fi implementată în aproape orice scenariu de business care presupune plata neasistată a serviciilor/produselor oferite de către comercianți.  Symphopay dezvoltă noi soluții integrate de tip self-service

Astfel, terminalele de plată propuse de Kapsch sunt integrate funcțional cu platforma Symphopay, beneficiind și de flexibilitatea sistemului de operare Android care adaugă în plus un ecran touchscreen și extinde astfel funcționalitățile legate de operarea vânzărilor, fiind astfel pregătite să răspundă unor multitudini de nevoi de servicii în regim self-service. De asemenea, din ce în ce mai populare devin soluțiile de tip “self-checkout” (asociate sau nu cu lockere), ce vin cu procese optimizate, scădere substanțială a costurilor asociate și flexibilitate oferită clienților.

“În primul rând, aceste soluții nu necesită prezența unui casier”, explică Daniel Nicolescu, CEO al Simphopay. “Clientul poate achiziționa și plăti singur ceea ce are nevoie de acolo unde kioskul sau un aparat similar este instalat. În această perioadă dificilă, aceste soluții ajută retailerii nu doar să poată pune la dispoziția cumpărătorilor produsele și serviciile de care au nevoie, dar și să elimine complet interacțiunea client-casier.”

Pe termen lung, spune Nicolescu, punctele de prezență self-service și self-checkout vor completa rețelele tradiționale de magazine în condiții de costuri reduse. “O soluție de tip self-service oferă foarte multă flexibilitate (putând fi instalată în orice locație parteneră) și eficiență (minimizând costurile tradiționale de expunere la raft și cele asociate stocurilor de magazin).

Soluțiile de plată multi-bancă, self-service, self-check-out Symphopay și-au dovedit eficacitatea în showroom-urile eMAG, acolo unde, în colaborare cu Banca Transilvania și Alpha Bank, pentru clienții care optează pentru utilizarea automatelor Priority Pay timpul de efectuare a plății și obținere a dispoziției de ridicare a produselor s-a micșorat la o medie de 20 de secunde. Astfel, aceștia au posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate mai repede, fără a mai aștepta la casierie.

Cât costă însă implementarea unei astfel de soluții? “Costurile nu sunt diferite față de cele asociate cu kioskurile existente pe piață, important fiind faptul că pot fi structurate atât pe model Opex, cât și Capex (sau o combinație între cele două), în funcție de nevoile comerciantului.

În acest moment, CEO-ul Symphopay afirmă că nu poate comunica numele partenerilor, însa aceștia “sunt atât din zona de comerț, cât și din zone de servicii asociate comerțului. Important este că în acest moment există atât tehnologia, cât și experiența necesară integrării în procesele de business.”

Fondat în 2015, start-up-ul Symphopay a primit investiții de peste 1,2 milioane euro în două runde de finanțare conduse de GECAD Ventures și Early Game Ventures.

Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de inteligență artificială sunt...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
 Auchan modernizează linia caselor de marcat
Auchan modernizează linia caselor de marcat
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui...
Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România
Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România
După o perioadă de teste, retailerul francez Carrefour duce mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Prima unitate...