Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România

După o perioadă de teste, retailerul francez Carrefour duce mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Prima unitate comercială a fost inaugurată în Oradea, în luna octombrie, fiind prima și singura unitate de proximitate din Oradea cu case exclusiv Self-Service. În prezent, în rețeaua națională Carrefour se regăsesc 9 magazine 100% Self-Service: 4 Market (câte unul în Târgu Mureș și Iași și două în Timișoara) și 5 Express (două în București și câte unul în Iași, Sibiu și Oradea).  Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România

”Demersul nostru a început în urmă cu mai mult timp, când am făcut mai multe teste pentru a înțelege nevoile clienților noștri și reacțiile lor cu privire la existența și relevanța unor magazine 100% Self-Service. Am primit feedback pozitiv, ceea ce ne-a confirmat strategia și ne-a îndemnat să ducem mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Suntem, de altfel, primul retailer din țară care a decis să pună masiv accentul pe casele Self Check Out. Și acest lucru s-a dovedit a fi cu atât mai relevant în contextul actual, în care clienții sunt în căutare de opțiuni rapide”, au precizat pentru Progresiv reprezentanții Carrefour.

Casele Self Check Out completează un set de opțiuni marca Carrefour menite a veni în sprijinul consumatorilor. Astfel, aplicația Carrefour, lansată anul acesta, le permite cumpărătorilor să-și pregătească lista de cumpărături înainte de vizita în magazin, chiar să verifice stocul produselor nealimentare. Odată ajunși în magazin, tot cu ajutorul aplicației Carrefour, aceștia pot scana produsele la raft, pe măsură ce le pun în coș, și apoi plătesc direct la casele de marcat (clasice sau Self-Service), pe baza unui cod QR generat de aplicație, fără să mai treacă produsele pe bandă.

Carrefour România, este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, operând peste 360 de magazine în diferite formate: hypermarket, supermarket, proximitate și discount. Anul trecut, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 11,78 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul 2018 și un profit net cumulat de 227 milioane de lei.

Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
 Auchan modernizează linia caselor de marcat
Auchan modernizează linia caselor de marcat
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui...
 Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Carrefour România își extinde rapid amprenta formatului de proximitate în mai multe regiuni din țară odată cu deschiderea a șase noi...
Carrefour deschide primul Market din Timișoara exclusiv cu case Self Service
Carrefour deschide primul Market din Timișoara exclusiv cu case Self Service
Carrefour a inaugurat primul Carrefour Market din Timișoara echipat exclusiv cu case 100% Self Service. Aici, sesiunea de cumpărături se încheie...