Selgros, investiții de 4 mil. euro într-un centru de distribuție rapidă
Selgros Cash&Carry România își extinde afacerile pe un nou segment de servicii și inaugurează un centru propriu de distribuție dedicat exclusiv clienților din zona horeca (hoteluri, restaurante și baruri) din București și împrejurimi. Investițiile se ridică la circa 4 mil. de euro.
„Am constatat în ultima vreme o tendință tot mai accentuată în rândul proprietarilor și managerilor de unități horeca, de a renunța să se mai ocupe personal de aprovizionare, preferând să își dedice aproape tot timpul miezului afacerii lor, bucătăria și servirea clienților. De aceea mulți aleg să se aprovizioneze de la firme de distribuție și să folosească timpul și resursele cheltuite pentru aprovizionare în eficientizarea afacerii lor. În condițiile în care în acest moment nu există în România o firmă de distribuție care să poată oferi un sortiment atât de larg ca noi (peste 45.000 de articole), și pentru că putem folosi know-how din cadrul Holdingului TransGourmet, suntem siguri că putem valorifica această oportunitate de a ne extinde afacerile și pe acest canal de desfacere”, a declarat Adrian Dragomir, Director Distribuție Selgros Cash&Carry România.
Clienții au la dispoziție mai multe modalități de a plasa comenzile, atât prin platforma online, e-mail, cât și prin telefon sau prin intermediul reprezentanților de vânzări. În curând, Selgros va lansa și aplicația smartphone pentru comenzi care va face și mai accesibil acest proces.
Noul centru de distribuție de lângă magazinul din Pantelimon beneficiază de un spațiu de 3.500 mp, perioada de pregătire pentru lansarea serviciului de livrare a fost de 3 luni.
Rețeaua Selgros Cash&Carry România, prezentă în România din 2001, deține în prezent 19 unități, în orașe precum Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.
Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Polonia, România şi Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash&Carry, Transgourmet Germania şi Transgourmet Franţa. În 2013, Grupul înregistra 22.300 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 6,8 mld. Euro.