S-a lansat Retail House, un business de consultanță strategică și operațională în comerț
Chiar dacă managerii și oamenii de afaceri au, în general, multe abilităţi manageriale și specializări în domeniile în care activează, modificările în afaceri, climatul economic mai dificil sau alte circumstanțe neprevăzute creează de multe ori o nevoie ce nu poate fi acoperită cu abilitățile sau resursele existente în cadrul afacerii. Când apare o astfel de nevoie, consultantul poate oferi un punct de vedere obiectiv, care ajută în mod eficient echipa - și în ultimă instanță compania - să atingă rezultatul dorit.
Retail House s-a născut din pasiune pentru business și retail, dar și din dorinţa de a genera formule de succes pentru mediul de afaceri românesc, pentru o creștere profitabilă, oferind soluții complete printr-o abordare integrală a procesului de business.
Fondată de specialişti care combină sub un singur acoperiş toate disciplinele esenţiale din retail şi nu numai, în vederea identificării provocărilor cu care se confruntă companiile din domeniu şi adaptării acestora la noua eră a consumatorilor, Retail House şi-a propus să livreze clienţilor săi prin inovaţie: concepte, produse, servicii, procese şi soluţii noi de business, cu scopul de a-şi aduce partenerii cu un pas înaintea pieţei.
Cu o experiență de peste 16 ani în retailul local și internaţional, dar și în dezvoltarea unor afaceri de la zero, la revenirea în țară după aproape cinci ani în care a fost Multichannel Managing Director pentru Tesco Ungaria, Andreea Lupea - unul dintre fondatorii Retail House - consideră că:

Rețeta potrivită la momentul potrivit
Consultanța și outsourcing-ul de servicii specializate reprezintă o oportunitate extraordinară pentru companiile mici și mijlocii care doresc să-și optimizeze afacerea, dacă sunt realizate de către profesioniști. Cheia este ca aceste servicii să fie înțelese corespunzător cu avantajele pe care le pot aduce. Consultanța poate reprezenta rețeta potrivită la momentul potrivit, indiferent de stadiul de dezvoltare al afacerii, fie că vorbim de un start-up, de o afacere matură sau de o companie care se confruntă cu probleme specifice de piață. Valoarea adăugată a acestor servicii poate fi evaluată foarte ușor prin rezultatele pe care le pot genera: eficientizare de costuri, creșterea echipei, dezvoltarea modelului de business cu toate elementele componente sau orice alte cerințe specifice fiecărui client.
Specialiștii Retail House afirmă: “Interesul nostru este să livrăm o strategie care funcționează, să fim un partener deschis și flexibil în relația cu clientul pentru a adăuga plus valoare afacerii. Nu furnizăm doar consultanţă, ne mândrim cu faptul că avem capacitatea de a oferi soluţii integrate care asigură rezultate excepţionale, depășesc aşteptările şi consolidează un parteneriat pe termen lung cu clienţii noştri într-o manieră eficientă şi profitabilă pentru ambele părţi”.
Soluții operaționale menite să asigure că strategiile propuse funcţionează
Consultanța se impune în etapa de definire a strategiei și de planificare a implementării unei afaceri. Este necesară și la trecerea businessului de la o etapă la alta, pentru ca antreprenorul să se asigure că deciziile și strategiile sunt corecte și bine implementate.
În acest sens, Retail House vine cu o gamă extinsă de servicii de consultanță și outsourcing structurată pe șase direcții principale :
- consultanță strategică care acoperă strategii și modele de expansiune, modele de startup și strategiile de format;
- consultanță comercială care asigură zona de vânzări, marketing, arhitectură și retail design, dar și comunicare;
- consultanță operațională cu managementul spațiului comercial și operațional, procese operaționale, multichannel și logistice în sensul de definire și optimizare;
- consultanță de HR sub toate aspectele, de la recrutare și până la evenimente interne;
- consultanță de costuri și profitabilitate pentru evaluarea indicatorilor de performanță, optimizarea costurilor și analiza perfomanței de vânzări și clienți. De asemenea, serviciile Retail House acoperă și probleme de ordin juridic, financiar și fiscal pentru maximizarea oportunităţilor şi gestionarea dificultăţilor care apar în contextul economic curent.
Când vine vorba de schimbarea mentalității prin educație, Retail House dorește să aibă un rol proactiv, iar prin oferta de traininguri interactive și ateliere de lucru dedicate pe care le pune la dispoziția clienților, să contribuie la îmbunătățirea pregătirii personalului oricărei companii și la dezvoltarea capabilității acestuia de a a se adapta la nevoile pieței.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.retailhouse.ro.



