România conduce creșterea Carrefour în Europa

Retailerul francez Carrefour își continuă avansul pe piața locală, raportând în primul trimestru un avans de 7,1% comparativ cu aceeași perioadă din 2018, până la 502 milioane de euro. În termeni like-for-like (excluzând noile deschideri de magazine n.r.), retailerul și-a majorat businessul cu 3,3%, aceasta fiind cea mai importantă rată de creștere la nivel european. România conduce creșterea Carrefour în Europa

Astfel, în Franța retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 9,03 miliarde de euro, în creștere cu 1% în termeni like-for-like, cea mai bună dinamică având-o segmentul de convenience (+2,6%). Dacă ne referim însă la regiunea Europei excluzând Franța, retailerul a raportat venituri de 5,38 miliarde de euro, singurele piețe care au fost pe plus în perioada ianuarie-martie au fost România și Polonia, aceasta din urmă raportând o creștere like-for-like de 3%, până la 494 de milioane de euro. În Spania, Italia și Belgia afacerile retailerului francez au fost pe un trend descendent, cea mai mare scădere fiind raportată pe piața din Italia.

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat în primul trimestru o cifră de afaceri de peste 20 de miliarde de euro, în crește cu 2,8%, respectiv 2,7% în termeni like-for-like. La finalul primului trimestru, retailerul opera 12.102 unități comerciale, după 122 de deschideri și 131 de închideri. Cele mai multe deschideri au fost bifate în regiunea din care face parte și România (+56 de magazine noi), însă în aceeași regiunea s-au înregistrat și cele mai multe închideri: 75.

În România, Carrefour opera la finalul anului trecut 360 de magazine, iar în primele trei luni ale anului au fost deschise doar 3 unități comerciale.
 

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...
Carrefour începe 2021 pe minus pe piața din România
Carrefour începe 2021 pe minus pe piața din România
Retailerul francez Carrefour a raportat pentru primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, în scădere cu 1,1%...
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Carrefour România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de euro, în creștere cu 5,3% față de anul financiar anterior....