Ritm alert de expansiune pentru Aldi în SUA ca urmare a unei mega-tranzacții
Discounterul german Aldi a anunțat achiziția a peste 400 de magazine sub brandurile Winn-Dixie și Harveys în SUA, scrie Esmmagazine.com.
Cele 400 de magazine sunt localizate în Alabama, Florida, Georgia, Louisiana și Mississippi.
“Similar cu Aldi, Winn-Dixie și Harveys Supermarket se bucură de o istorie îndelungată și mulți consumatori loiali în zona de sud-est. Tranzacția susține strategia noastră pe termen lung pentru SUA prin care urmărim să adăugăm un număr de 120 de noi magazine în acest an pentru a atinge pragul de 2.400 de locații până la finalul lui 2023”, a precizat Jason Hart, CEO Aldi SUA.
Aldi a deschis primele magazine în zona de sud-est a Statelor Unite la începutul anilor 1990. Până în prezent valoarea investițiilor în regiune a ajuns la 2,3 miliarde de euro.
La finalul anului 2022, discounterul german Aldi a anunțat exitul total de pe piața daneză, unde compania deținea 188 de magazine. În schimb, Aldi se va concentra pe dezvoltarea rețelei în alte opt piețe importante din Europa. În plus, în urma tranzacției 1.200 de angajați Aldi vor fi concediați. Recent, Aldi Nord a anunțat că intenționează să deschidă până la 600 de noi magazine în Polonia, în următorii cinci ani, și vrea să crească numărul unităților operate în această țară de la 200 până la câteva mii în decurs de zece ani. Mai mult, compania a anunțat investiții de peste un miliard de euro în extinderea rețelei de magazine din Marea Britanie, țară în care compania a reușit să intre în top patru cei mai importanți retaileri, clasament neschimbat în ultimii zece ani.