Retailerul german Penny introduce pungi reciclabile pentru congelate
Rewe Group, companie ce deține discounterul german Penny, a anunțat că va transforma pungile sale pentru alimente congelate într-o alternativă mai ecologică și mai reciclabilă, în cursul acestui an, scrie esmmagazine.com.
Discounterul german a afirmat că vinde circa două milioane de pungi cu alimente congelate, în fiecare an, și că noile pungi ce vor fi introduse sunt fabricate din 80% materiale reciclate și nu au nevoie de un strat de aluminiu izolant. Pungile vor costa 0,49 euro, acesta fiind și prețul celor folosite până acum.
Ce economie în favoarea mediului înconjurător fac cei de la Rewe odată cu această schimbare? Grupul a declarat că plasticul salvat ar putea fi suficient pentru a acoperi 120 de terenuri de fotbal.
„Producția costisitoare și complexă a stratului intermediar de aluminiu pentru aceste pungi s-a încheiat. Ca lider în industrie, demonstrăm că nu discutăm doar despre sustenabilitate, ci o și trăim”, a declarat Stefan Magel, membru al consiliului de administrație al grupului.
Acesta a adăugat: „Vom vinde treptat cantitățile rămase din pungile vechi dedicate congelatelor, pentru că nu ar fi ecologic să le distrugem. În a doua jumătate a anului, toate cele 2.200 de magazine Penny vor folosi noile pungi".
Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în 2005. Divizia internațională de discount a grupului Rewe, care activează în Italia, Austria, Ungaria, România și Cehia, a înregistrat în 2017 venituri de 4,5 miliarde de euro, în creștere cu 5,4% față de anul 2016.