Rețeaua Penny ajunge la 340 de magazine în România
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, inaugurează cel de-al treilea magazin în Chiajna, județul Ilfov. Astfel, retailerul german atinge un număr de 340 de unități la nivel național.
Pentru acest an, compania estimează că va inaugura 35-40 de noi magazine, în contextul în care în 2022 Penny a deschis 36 de magazine și a încheiat procesul de remodelare al magazinelor existente.
Noul magazin Penny a fost deschis în Chiajna, pe strada Apeductului, nr. 99 și are o suprafață de vânzare de 860.51 mp. Magazinul dispune de 80 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Clienții se pot bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară).
Citește și: REWE International: Penny România, o prioritate pentru grup din perspectiva investițiilor
Sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferințelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Penny este parte a grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin fiind deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 340 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Penny România a raportat anul trecut cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun rezultat de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizate de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.