Retailerul Barta Ati, investiții de 1,5 mil. euro în expansiune
Retailerul Barta Ati, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din Satu Mare, și-a bugetat investiții de 1,5 milioane de euro pentru expansiunea rețelei. Concret, vorbim despre trei deschideri noi, cea mai importantă inaugurare fiind cea din localitatea Micula, unde se contruiește de la zero un magazin de 550 de metri pătrați.
”Continuăm investițiile în modernizare și dezvoltarea rețelei. Am încheiat anul 2021 cu 18 supermarketuri și trei unități cash&carry, iar investițiile de anul trecut în remodelări și o inaugurare s-au ridicat la 800 de mii de euro”, a declarat Barta Attila, Director General al rețelei Barta Ati.
Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri totală de 159,61 de milioane de lei, divizia de retail generând circa 96 de milioane de lei. Pentru anul acesta retailerul estimează un plus de peste 20% la nivelul cifrei de afaceri.
Citește și: 2021, o lecție de maturizare pentru retailul independent
”Creșterea de 23% la nivelul cifrei de afaceri a fost influențată de mai mulți factori, între care expansiunea, promoțiile agresive și nu în ultimul rând trebuie să vorbim și despre impactul inflației de câteva procente”, a explicat reprezentantul retailerului.
Businessul Barta Ati a fost contruit inițial în zona de distribuție, iar aventura în retail a început în urmă cu aproape 20 de ani, cu o tarabă în piața mare din Satu Mare. De atunci, businessul s-a dezvoltat constant, ajungân în prezent la 21 de magazine, dintre care 18 supermarketuri și 3 unități cash&carry, magazinele majorându-și de la un an la celălalt ponderea în total cifră de afaceri, ajungând la 60% în 2021. În 2020 retailerul a fondat alianța CBA Partners împreună cu companiile Elan-Trio, Dacia SA, Safeway Stores, Konsta Splendid și CBA Nord Vest pentru a eficientiza activitatea de aprovizionare, dar și pentru a oferi sortimente atractive, produse locale și prețuri competitive.