Retailerul Barta Ati, investiții de 1,5 mil. euro în expansiune

Retailerul Barta Ati, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din Satu Mare, și-a bugetat investiții de 1,5 milioane de euro pentru expansiunea rețelei. Concret, vorbim despre trei deschideri noi, cea mai importantă inaugurare fiind cea din localitatea Micula, unde se contruiește de la zero un magazin de 550 de metri pătrați. Retailerul Barta Ati, investiții de 1,5 mil. euro în expansiune

”Continuăm investițiile în modernizare și dezvoltarea rețelei. Am încheiat anul 2021 cu 18 supermarketuri și trei unități cash&carry, iar investițiile de anul trecut în remodelări și o inaugurare s-au ridicat la 800 de mii de euro”, a declarat Barta Attila, Director General al rețelei Barta Ati.

Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri totală de 159,61 de milioane de lei, divizia de retail generând circa 96 de milioane de lei. Pentru anul acesta retailerul estimează un plus de peste 20% la nivelul cifrei de afaceri.


Citește și: 2021, o lecție de maturizare pentru retailul independent


”Creșterea de 23% la nivelul cifrei de afaceri a fost influențată de mai mulți factori, între care expansiunea, promoțiile agresive și nu în ultimul rând trebuie să vorbim și despre impactul inflației de câteva procente”, a explicat reprezentantul retailerului.

Businessul Barta Ati a fost contruit inițial în zona de distribuție, iar aventura în retail a început în urmă cu aproape 20 de ani, cu o tarabă în piața mare din Satu Mare. De atunci, businessul s-a dezvoltat constant, ajungân în prezent la 21 de magazine, dintre care 18 supermarketuri și 3 unități cash&carry, magazinele majorându-și de la un an la celălalt ponderea în total cifră de afaceri, ajungând la 60% în 2021. În 2020 retailerul a fondat alianța CBA Partners împreună cu companiile Elan-Trio, Dacia SA, Safeway Stores, Konsta Splendid și CBA Nord Vest pentru a eficientiza activitatea de aprovizionare, dar și pentru a oferi sortimente atractive, produse locale și prețuri competitive.
 

Ruralul, o nouă bornă pe traseul expansiunii Barta Ati
Ruralul, o nouă bornă pe traseul expansiunii Barta Ati
Deși segmentul de retail independent pierde constant teren în fața marilor lanțuri, nu puțini sunt jucătorii care reușesc încă să...
Ludovic Barta, CBA Nord-Vest: Jucătorii independenți din retail au o luptă tot mai greu de dus
Ludovic Barta, CBA Nord-Vest: Jucătorii independenți din retail au o luptă tot mai greu de dus
Sunt deja câțiva ani buni de când jucătorii independenți din retail navighează prin ape tulburi, iar viitorul nu sună prea bine în contextul...
2022, an de reașezare în topul retailerilor independenţi
2022, an de reașezare în topul retailerilor independenţi
Diversificare și adaptare au fost cuvintele de ordine pentru jucătorii independenţi în 2022. Pe o piaţă aglomerată, aceștia și-au asigurat...
Vremea creșterilor în retailul independent
Vremea creșterilor în retailul independent
Sunt deja câțiva ani buni de când se vorbește despre declinul retailului independent și, dacă din perspectivă numerică, anul trecut nu a...
Schimbare de lider în topul retailerilor independenți din România
Schimbare de lider în topul retailerilor independenți din România
Pentru al doilea an consecutiv, topul retailerilor independenți din România suferă modificări, semn că investițiile în expansiune, dar și...
2021, o lecție de maturizare pentru retailul independent
2021, o lecție de maturizare pentru retailul independent
Deși în 2021 retailul local a dus în spate moștenirea grea a lui 2020, finalul de an a venit cu semne pozitive. Astfel, chiar dacă numeric...