Retailerii europeni opresc de la comercializare produse rusești

Retaileri precum S Group, Kesko și Maxima Group au anunțat că nu vor mai achiziționa și nu vor mai comercializa produse rusești, în contextul invadării Ucrainei de către Rusia, scrie esmmagazine.com. Retailerii europeni opresc de la comercializare produse rusești

Retailerul finlandez S Group a precizat că a delistat circa 50 de produse rusești din magazinele sale, incluzând alimente, echipament sportiv, îmbrăcăminte și alte bunuri de larg consum. O mișcare similară aparține și retailerului Kesko, care a declarat că “a stopat achiziția de produse rusești și a oprit exportul de alimente în Rusia” în contextul conflictului armat din Ucraina.

De asemenea, lanțul de magazine Maxima din Lituania a luat o măsură similară, extinzând restricțiile și pentru produsele din Belarus.

Salling Group, retailerul care operează în Danemarca sub brandurile Netto, Bilka și føtex, a delistat circa 20 de SKU-uri, de la vodka până la pastă de dinți și ciocolată, produse în Rusia.

analiza evolutie piata ciocolata in Romania provocari si oportunitati
2024, un exercițiu de echilibristică pentru jucătorii din piața de ciocolată
Pe lângă creșterea cotei de TVA care a afectat piața de ciocolată, 2024 a adus și majorări record ale costurilor la materia primă, rezultatul...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Retailerul rus Vkusvill renunță la „visul” european
Retailerul rus Vkusvill renunță la „visul” european
Lanțul rusesc de magazine alimentare Vkusvill a luat decizia de a închide toate cele patru magazine pe care le opera pe piața din Olanda și...
Coface: Conflictul Rusia-Ucraina alimentează riscul de stagflație
Coface: Conflictul Rusia-Ucraina alimentează riscul de stagflație
Conflictul Rusia-Ucraina a declanșat tensiuni pe piețele financiare și a crescut drastic incertitudinea cu privire la redresarea economiei...