Remodelarea fostelor hipermarketuri Cora se va încheia anul viitor. Cum arată magazinul din Pantelimon
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului din Centrul Comercial Esplanada din Pantelimon, București, acolo unde funcționa din anul 2003 magazinul Cora. Amplul proces de remodelare a fostelor hipermarketuri Cora se va încheia anul viitor odată cu rebranduirea magazinelor din centrul comercial Sun Plazza din Capitală și a locației din Cluj, a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora Carrefour România.
”Procesul de remodelare a magazinului Cora din Pantelimon sub conceptul de hipermarket Carrefour a durat un an și nu este un simplu proiect de integrare, este un proces foarte complex, care a presupus pe lângă transformarea magazinului și integrarea echipelor, a punctelor logistice. Am creat un hibrid, luând punctele forte de la cele două branduri de retail pe toate aspectele de business. Vorbim de o transformare mare, mai mult de 40% din layoutul fostului magazin Cora Pantelimon”, a menționat Crinu Aldea.
Magazinul are în prezent 7.362 mp, o suprafață în scădere față de cea inițială, retailerul mizând pe o eficientizare a spațiului de vânzare. ”Am urmărit să modernizăm tipologia layoutului, să îl adaptăm la modelul Carrefour pentru a fi scalabil. Dacă înaintea vedeam suprafețe mari de 15.000 mp, 12.000 mp, care au evoluat în timp și acum acestea scad spre 7.362 mp în cazul acestui magazin. Vrem suprafețe mult mai compacte, însă mai moderne din punct de vedere al experienței de cumpărături. Am redus suprafața în zona de non-food pentru că am vrut să avem aici cele mai relevante noutăți la raft. Partea de produse proaspete a rămas neatinsă, doar modificări de repoziționare pentru a aduce miniconceptele noastre precum Grădina Noastră. Overall am avut o scădere de 33% a suprafeței de vânzare”, a explicat Crinu Aldea.
În hipermarketul Carrefour Pantelimon lucrează în prezent 170 de angajați, planurile vizând extinderea echipei în zona produselor proaspete cu cel puțin 15% până la mijlocul anului 2025, a mai spus Crinu Aldea.
Magazinul dispune de 18 case tradiționale și 12 case self checkout și o sortimentație de 35.000 de produse alimentare și non-alimentare. Carrefour a păstrat o parte importantă din ceea ce definea experiența Cora, mai ales secțiunea de cofetărie.
Carrefour este retailerul cu cea mai extinsă rețea locală și ultralocală din România, cu peste 1.450 de producători în categoria produselor proaspete, dintre care peste 600 sunt ultralocali, care se află la o distanță de până la 50 de km de magazinele retailerului. Aproximativ 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt din România, iar 95% din produsele La Piață provin de la furnizori locali.
Programul Act for Good este disponibil în toate magazinele remodelate, inclusiv în noul hipermarket din Pantelimon. Clienții pot acumula puncte AFG pentru reduceri, oferte speciale și oportunități de a sprijini comunitatea. De asemenea, opțiunea Scan&Pay din aplicația Carrefour permite scanarea și plata produselor direct în magazin.
Produsele din magazin sunt accesibile nu doar prin aplicația Carrefour și carrefour.ro, ci și prin platformele partenere Bringo, Glovo și Tazz, cu livrare rapidă.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, cu peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Programul Grădina Noastră, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.