Reducerea TVA a ridicat puternic vânzările Carrefour în România

Carrefour România a raportat pentru trimestrul al treilea al anului o creștere puternică a vânzărilor, în termeni comparabili, susținută de impactul pozitiv al reducerii TVA de la 1 iunie asupra volumelor vândute. Reducerea TVA a ridicat puternic vânzările Carrefour în România

“Vânzările like for like în România au crescut puternic, avansul fiind susținut de impactul favorabil al reducerii TVA la produsele alimentare de la 1 iunie asupra volumelor”, se arată în raportul financiar al retailerului francez.

Pe de altă parte, în raportul financiar publicat de grupul Carrefour pentru primul semestru din 2015, francezii au anunțat că vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA, impactul negativ fiind de 3 puncte procentuale.

În Franța, grupul a raportat o creștere organică de 1,6% în T3 al lui 2015, în termeni comparabili, precizând că toate formatele de magazine au fost pe un trend ascendent, pentru al doilea an consecutiv. Așa cum era de așteptat, magazinele de proximitate și alte formate (excluzând super/hypermarketurile) au performat cel mai bine în termeni de vânzări, înregistrând o creștere organică de circa 4,1%.

La nivel mondial, grupul Carrefour a înregistrat o creștere organică de 4,2% în trimestrul al treilea, până la 21,5 miliarde de euro. Rezultatul a fost susținut puternic de dinamica pozitivă înregistrată pe piețele emergente din America Latină: Argentina (+27,1% vânzări comparabile) și Brazilia (+7,4, comparabil). În Asia, Carrefour a înregistrat în T2 scăderi de vânzări (-7,0%).

La nivelul primelor nouă luni ale lui 2015, creșterea organică a  grupului francez a fost de 3,4%, până la 63,9 miliarde de euro.
 

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, locul trei în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri a grupului în Europa
Carrefour România, locul trei în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri a grupului în Europa
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru al treilea trimestru al anului, cu vânzări în creștere cu 9% față...
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...