Profi: Menținem ritmul de expansiune setat înainte de criză
Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, va continua extinderea în ritmul stabilit la începutul anului în pofida pandemiei, anunţând că menţine bugetul de investiţii de 100 mil. euro.
„Misiunea noastră este să ducem hrana cât mai aproape de casele oamenilor. De aceea, deja de zece ani, strategia noastră este să creștem puternic. În ciuda tuturor dificultăților și a vicisitudinilor, Profi se străduiește să ajungă tot mai aproape de clienții săi, deschizând noi magazine aşa cum şi-a planificat încă de la început”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al PROFI Rom Food.
Politica retailerului este să deschidă în fiecare an un număr de magazine cel puţin egal cu cel din anul anterior. Astfel, în 2019 Profi a deschis 260 de magazine sub formatele Profi, Profi City și Profi Loco, iar de la începutul anului și până în prezent au fost deja inaugurate 53 de magazine, dintre care 20 doar în luna martie.
Cu 1.232 de magazine în 565 de localități și peste 17.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail cu cea mai mare acoperire geografică la nivel național. Compania a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 5,9 miliarde de lei, în creștere cu 25% față de anul precedent.