Producătorul apei Aur’a se extinde pe noi piețe

Elveția, Israel, Austria, Tenerife, Italia, dar și Hong Kong sunt noile piețe unde va fi disponibilă apa românească Aur'a. Producătorul apei Aur’a se extinde pe noi piețe

Apa este deja prezentă pe piața din SUA, Franța și Marea Britanie, potrivit Aur’a Mineral Water, compania care îmbuteliază apa Aur'a. Deși apa este destinată în principal pieței HoReCa din România și străinătate, compania a listat apa și în marile magazine din țară.

„Pandemia de coronavirus a luat pe toată lumea prin surprindere, a generat multe schimbări și a pus în așteptare multe proiecte. Dar încet-încet lucrurile reintră în normal, repornește turismul, iar vara acestui an ne aduce deschiderea unor noi piețe importante și cu mare potențial. Zilele acestea producem pentru Elveția, unde Aur'a va ajunge curând. Așteptăm să reintre totul în normal și în Macao și Hong Kong, unde apa Aur'a urmează să ajungă în celebrele hoteluri și cazinouri de cinci stele. Am făcut primele livrări, însă condițiile impuse de pandemie au dus la amânarea lansării oficiale pe aceste piețe", susține Horațiu Rada, Președintele Aur’a Mineral Water.

Aur’a, apă natural alcalină cu pH de 8.25, care conține coloizi de aur și argint, este singura apă din România premiată la Bruxelles de Institutul Internațional pentru Gust și Calitate cu trei stele de aur, în 2016 și 2017, cu distincția Superior Taste Award, și cu Crystal Taste Award în 2018, distincție ce revine unui număr limitat de produse din lume. Recunoașterea celor trei stele a venit și în 2019 și 2020.

Compania Aur’a Mineral Water, din comuna Ocna de Fier, Caraș-Severin, are capital 100% românesc, fiind deținută de oamenii de afaceri timișoreni Horațiu Rada și Eleodor Coptil. Investiția face parte dintr-un proiect de 5 milioane de euro. Potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor, în 2019, compania a atins o cifră de afaceri de 1,2 milioane de lei.
 

Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Cu toate că măsurile legislative și transmiterea lor într-un mod mai puțin transparent îngreunează la scenă deschisă toată activitatea...
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad, una dintre cele mai importante companii din categoria apelor minerale naturale, care îmbuteliază brandurile Tușnad, Artesia și...
Românii rămân consumatori fideli de apă îmbuteliată, dar își diversifică opțiunile
Românii rămân consumatori fideli de apă îmbuteliată, dar își diversifică opțiunile
România se află într-un moment extrem de interesant pentru categoria de apă îmbuteliată, fiind într-un proces de expansiune și diversificare...
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
O categorie aflată pe un trend ascendent, dar nu neapărat din creșterea consumului, ci mai degrabă din inflație, apa îmbuteliată păstrează...
Aura Rădulescu este noul CEO al cora România
Aura Rădulescu este noul CEO al cora România
Noul CEO al cora România este, începând din această lună, Aura Rădulescu, care va conduce o echipă de management nouă și care are ca...
Aura Rădulescu, promovată în echipa de conducere a cora România
Aura Rădulescu, promovată în echipa de conducere a cora România
Retailerul cora România a promovat-o pe Aura Rădulescu ca Director Operațional al rețelei. Astfel, pe lângă coordonarea achizițiilor, Aura...