Premieră: Kroger depășește granițele americane printr-un parteneriat cu Alibaba
Kroger, cel mai mare retailer din SUA, a încheiat un parteneriat cu gigantul online Alibaba, care îi va permite să vândă suplimente și alte tipuri de produse pe piața din China. Decizia marchează ieșirea, în premieră, a retailerului în afara granițelor americane, scrie Reuters.
Kroger, care a încheiat anul trecut cu vânzări de 123 de miliarde de dolari, va comercializa produse sub brandul Simple Truth, adresându-se cumpărătorilor chinezi care caută produse organice de calitate. Anul trecut, gama Simple Truth a generat vânzări de 2 miliarde de dolari. Pentru început, pe piața din China vor fi vândute multivitamine și migdale sub această marcă.
Retailerul intră astfel în competiție cu Walmart, care, la rândul său, a încheiat un parteneriat cu chinezii de la JD.com.
“Retailul online ne va permite să ne adresăm unor noi consumatori și unor piețe unde nu avem magazine fizice. Vom începe cu China”, a declarat Yael Cosset, Chief Digital Officer Kroger.
Cota de piață a online-ului în industria produselor alimentare din China este estimată să se dubleze, până la 6,6% în 2020, potrivit companiei de cercetare IGD.





