Prăvălia Casa cu Gemene, scoasă la vânzare

Laura și Claudiu Perusco, antreprenorii care dețin Casa cu Gemene, magazin specializat cu brânzeturi și produse tradiționale românești, au scos la vânzare businessul. Aceștia au ținut să precizeze că decizia se datorează unor probleme personale. Prăvălia Casa cu Gemene, scoasă la vânzare

Vânzarea businessului Casa cu Gemene presupune preluarea contractului de închiriere al spațiului în care funcționează magazinul, toate dotările din prăvălie (mobilier, frigidere, vitrine, birouri), site-ul și pagina de Facebook, dar și listele și adresele tuturor producătorilor tradiționali și partenerilor. De asemenea, cei doi antreprenori oferă și posibilitatea de preluare a leasingului operațional al mașinii frigorifice cu care se face aprovizionarea.

Magazinul Casa cu Gemene a fost inaugurat la începutul anului 2013, în urma unei investiții de circa 35.000 de euro. Inițial, din sortimentația magazinului au făcut parte mai ales brânzeturile: telemea, urdă, caș, brânză de burduf, unt, smântănă, brânză dulce, dar și alte specialități. Cu timpul, gama de produse a fost extinsă, în acest moment fiind disponibile în prăvălie și zacusă, dulceață și siropuri, dar și preparate tradiționale din carne sau chiar carne de pasăre și legume bio fabricate de mici producători din țară.

Businessul Casa cu Gemene funcționează în principal pe bază de rezervare, dar cei doi antreprenori își fac săptămânal un stoc de marfă pentru clienții noi sau pentru cei care mai doresc și alte produse. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 218.314 lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe.

Paco Supermarkets inaugurare magazin localitatea Tulnici
Notorietatea, elementul-cheie în strategia de dezvoltare a rețelei Paco Supermarkets
Cu investiții de peste două milioane de euro bugetate în acest an, Paco Supermarkets continuă să își consolideze prezența la nivelul...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
branzeturi
Brânzeturile, o categorie supusă unei probe de echilibristică, pe fondul inflației
Dacă 2023 a fost un an de așezare pentru piața de brânzeturi, 2024 stă sub semnul creșterii, prima jumătate a acestui an fiind o dovadă...
Magazin LaDoiPasi, franciza dezvoltata de METRO
Consolidare la vârful retailului de proximitate. Studiu de caz: extinderea francizei LaDoiPași
Franciza LaDoiPași lansată de METRO în urmă cu 12 ani a marcat recent o premieră prin inaugurarea simultană, în mai multe orașe din țară...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...