Prăvălia Casa cu Gemene, scoasă la vânzare

Laura și Claudiu Perusco, antreprenorii care dețin Casa cu Gemene, magazin specializat cu brânzeturi și produse tradiționale românești, au scos la vânzare businessul. Aceștia au ținut să precizeze că decizia se datorează unor probleme personale. Prăvălia Casa cu Gemene, scoasă la vânzare

Vânzarea businessului Casa cu Gemene presupune preluarea contractului de închiriere al spațiului în care funcționează magazinul, toate dotările din prăvălie (mobilier, frigidere, vitrine, birouri), site-ul și pagina de Facebook, dar și listele și adresele tuturor producătorilor tradiționali și partenerilor. De asemenea, cei doi antreprenori oferă și posibilitatea de preluare a leasingului operațional al mașinii frigorifice cu care se face aprovizionarea.

Magazinul Casa cu Gemene a fost inaugurat la începutul anului 2013, în urma unei investiții de circa 35.000 de euro. Inițial, din sortimentația magazinului au făcut parte mai ales brânzeturile: telemea, urdă, caș, brânză de burduf, unt, smântănă, brânză dulce, dar și alte specialități. Cu timpul, gama de produse a fost extinsă, în acest moment fiind disponibile în prăvălie și zacusă, dulceață și siropuri, dar și preparate tradiționale din carne sau chiar carne de pasăre și legume bio fabricate de mici producători din țară.

Businessul Casa cu Gemene funcționează în principal pe bază de rezervare, dar cei doi antreprenori își fac săptămânal un stoc de marfă pentru clienții noi sau pentru cei care mai doresc și alte produse. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 218.314 lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe.

Magazin LaDoiPasi, franciza dezvoltata de METRO
Consolidare la vârful retailului de proximitate. Studiu de caz: extinderea francizei LaDoiPași
Franciza LaDoiPași lansată de METRO în urmă cu 12 ani a marcat recent o premieră prin inaugurarea simultană, în mai multe orașe din țară...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Star Market Discount: Mixul de produse, diferențiator în retailul hiperaglomerat al Capitalei
Star Market Discount: Mixul de produse, diferențiator în retailul hiperaglomerat al Capitalei
După un an și jumătate de la deschiderea magazinului Star Market Discount din zona Nerva Traian din București, lecția asimilată de...
 Auchan modernizează linia caselor de marcat
Auchan modernizează linia caselor de marcat
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui...