În pragul intrării Lidl în SUA, Aldi turează motoarele expansiunii
În condițiile unei piețe în care fiecare inaugurare este considerată o victorie în fața competitorilor, discounterul german Aldi a deschis primele opt magazine din California de Sud, prima serie din cele 45 de inaugurări anunțate pentru regiune în 2016. Cele opt magazine sunt grupate în apropierea centrului regional de distribuţie al companiei, situat în Moreno Valley. Acestea sunt situate în Palm Springs, San Bernardino, Yucaipa, Lake Elsinore, La Quinta, Fontana, Beaumont și Moreno Valley.
Cu 3 miliarde de dolari investiți în expansiune, discounterul țintește operarea a 2000 de magazine în Statele Unite până la sfârșitul lui 2018.
Dupa lotul inițial de magazine, discounterul a mai anunțat inaugurarea a încă 25 de unități în perioada aprilie – iulie 2016. Printre viitoarele locații se regăsesc Covina, Inglewood, Simi Valley, South Gate și Bakersfield. Gordon Nesbit, vice-președinte pentru divizia Aldi a precizat că fiecare magazin avea în jur de 20 de angajați, urmând ca numărul angajaților Aldi din California de Sud să ajungă la aproximativ 1100 până la sfârșitul anului 2016.
În plus, remarca Nesbit, la baza noilor inaugurări stă numărul mare de persoane care nu au încă acces la magazinele Aldi. Totodată, managerul a explicat și că strategia noilor magazine va fi aceea de a oferi clienților produse de calitate la prețuri accesibile.
Anunțul vine în condițiile în care Lidl, principalul competitor al Aldi, a anunțat că va deschide primele magazine in SUA in 2018. Lanțul a investit deja aproximativ 200 de milioane de dolari prin cumpărarea terenurilor necesare sediului central care va fi situat Virginia.





